سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/vhjxhkjx.jpg

 

 

  23نفر از سلحشوران شهر نراق از جبهه زبیدات و پاسگاه شرهانی عراق به انرزی اتمی آبادان بازگشته و استراحت می کردند و مترصد عملیات والفجر مقدماتی بودند . تاریخ 27/09/1361 بود . حجت الاسلام علی اکبر حیدریقاسم جعفری(شهید) غلامعباس حسینی و عباس ترابی از بسیج شهر نراق ماموریت یافته بودند که ضمن انتقال کمک های اهدایی مردم نراق به جبهه ؛ ملاقاتی نیز با رزمندگان داشته باشند.

شب که شد سناریوی یک جشن پتو چیده شد و هر کس مشغول مسئولیتی گردید . نماز مغرب و عشا به جماعت خوانده و شام میل شد و وارد کانکس ها شدیم . طبق معمول نراقی ها دور هم جمع شدیم و آجیل ها و سوغاتی که تازه برای رزمنده ها آورده شده مشغول شدیم . با چشمک طراح ؛ به یکباره چراغ خاموش شد و پتویی بر روی سر شیخ اکبر حیدری انداخته شد و مشت و کتک بود که نثارش گردید .

بدون هماهنگی به یکباره چراغ روشن و مشاهده شد علی اکبر کمره ای فرزند محمد باقر که باجناق شیخ اکبر هست مشت ها را تا جایی که می تواند بلند می کند و محکم بر کمر باجناق فرود می آورد . ظاهرا اینجا نیز صدق کرد که باجناق فامیل نمیشه.

 

 
 

اسماعیل حبیبی فرزند اکبر اهل شهر نراق 01/10/1390

 

۹۰/۱۰/۰۵
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook