سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب
جانباز محمد کریمی فرزند یوسفعلی چشمش را تقدیم فرشتگان نمودhttp://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/zxhchcgcgggggggg.jpg


محمد کریمی فرزند یوسفعلی ضمن تحصیل با ستاد مقاومت بسیج شهر نراق فعالیتش را آغاز نمود .اولین دوره آموزشی بسیجی اش را به همراه 24 نفر از بسیجیان نراق در صفی آباد شهرستان محلات از تاریخ 1360/05/12 الی1360/05/23 را با موفقیت پشت سر گذاشت . بعد به دلیل پایان ماموریت پدرش از نراق به قم بازگشتند . محمد مدتی نیز تحصیلات دانشگاهی اش را در کاشان سپری نمود . سپس به جبهه های نور علیه ظلمت اعزام گردید و در عملیاتی از ناحیه چشم به شدت آسیب دید و یکی از چشمانش تقدیم فرشتگان آسمانی گردید و اکنون از شمار جانبازان گرانقدر می باشد .
پدرش یوسفعلی کریمی مسئول اداره پست شهر نراق از انسان های مومن و انقلابی بود که در همه مراسم های مختلف در شهر نراق پیشقدم بود . تعهد کاری داشت و همیشه یکی از پشتیبانان رزمندگان در دفاع مقدس بود .یوسفعلی رابطه شایسته ای با اهالی شهر نراق داشت و مردم نیز متقابلا به او احترام می گذاشتند .
مطالب فوق به پاسداشت جانباز محمد کریمی و خدمات پدرش یوسفعلی انعکاس می یابد . خداوند توفیقشان دهد .

تهیه شده توسط وبلاگ سلحشوران شهر نراق 1390/10/04
بمباران شهرهای ایران توسط هواپیماهای عراقاشعار خودمانی رزمنده نراقی علی رضاییبه شهر نراق نظریه پرداز ولایت فقیه خوش آمدیداخبار نمایندگی روزنامه اطلاعات در شهر نراق مربوط به 43 سال قبل - 38مصالحه نامچه مربوط به 150 سال قبل در شهر نراقمجروحیت سردار قدرت الله کمره ای حین آموزش در منظریه قممروری بر خاطره های مردم شهر نراق 24
۹۰/۱۰/۱۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook