سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/bkbjk.jpg

 

 

رمز یا زینب(ع) را گفتیم و عملیات محرم در عین خوش شهر موسیان از توابع شهرستان دهلران استان ایلام در آبان 1361 آغاز شد . با ترکش خمپاره به قوزک پای راستم مجروح شدم . در اورژانس منطقه عملیاتی در تیپ امام حسین(ع) مداوا شدم . به اصرار خودم مجددا به خط بازگشتم و تا کنون به مراکز درمانی و بنیاد جانبازان مراجعه نداشته ام .
در عملیات محرم من اکثرا با امرالله خراسانی اهل شهرستان محلات بودم که او شهید شد . سردار کاظم محمودی فرزند علی اهل شهر نراق که جانشین گردان بود نیز در کانال نزدیک من به شهادت رسید و من یک کلاه آبی رنگ از او برداشتم تا به یادگار نگهداری کنم .



سید مرتضی میرسلطانی فرزند سید جعفر اهل شهر نراق 28/06/1390

 


۹۰/۱۰/۲۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook