سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

                            

 

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/cguiguigjicbhi.jpg

 

 

اردیبهشت 1361 حسن نیکویی قرار بود از جبهه تنگه حاجیان گیلانغرب در استان کرمانشاه برای مرخصی به زادگاهش شهرستان محلات مسافرت نماید . من هم نامه ای برای اهل منزل به او دادم که زحمت بکشد به هر طریق به شهر نراق بفرستد . مدت مرخصی اش رو به پایان بوده و نتوانسته بود نامه شخصی من را ارسال نماید . لذا خودش مستقیم می رود نراق و آدرس به آدرس تا پدر و مادرم را در باغ مشهدی رضا بغل باغ روته پیدا نموده و پس از احوال پرسی نامه را تحویلشان می دهد .
مادرم به او می گوید فرزندم من که سواد تحصیلی ندارم . بنابراین خودت نامه را برایمان بخوان . پس از قرائت مطالب و خوردن چایی و پذیرایی مختصر از او می خواهند تا همانجا نامه ای برای فرزندمان هادی بنویس . هر چه خانواده گفته بودند حسن نیکویی یاداشت کرده بود .

با خلوص ترین نامه ای که در طول هشت سال دفاع مقدس ارسال و دریافت نموده بودم همین نامه حسن نیکویی بوده است . نیکویی در عملیات های بعدی به شهادت رسید و دوستی با محبت از بین رزمندگان به سوی خدا پر کشید و رفت .

 
هادی ایزدی فرزند عباس اهل شهر نراق10/10/1390

 


۹۰/۱۰/۲۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook