سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب
تظاهرات انقلابی اهالی شهر نراق در مناطق همجوار
در بحبوبه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357 رسم بر این بود که اهالی روستاها و شهرها به مناطق همجوار یکدیگر رفته و تظاهرات باشکوهی برقرار می کردند.
یادش به خیر شعبان طالبی فرزند غلام و حسین عضایی فرزند ماشا’الله و...کامیون داشتند و شهروندان نراقی سوار آن می شدند و تعدادی نیز با سواری به دلیجان -مشهد اردهال و... می رفتند و آنجا تظاهرات بر علیه رزیم ستم شاهی پهلوی انجام می دادند .اهالی روستا و شهرها هم مهمان نوازی کرده و با صلوات و اسپند و بعد پذیرایی از راهپیمایان استقبال شایسته ای به عمل می آوردند .

مطلب رسیده به وبلاگ سلحشوران شهر نراق 1390/11/04
اهمیت کتاب و تاریخچه کتابخانه در شهر علم و فقاهت و مشاهیر خیز نراقمروری بر خاطره های مردم شهر نراق 27برای تثبیت شورای نهاجا چهار شهید تقدیم شدپیکر مطهر شهید بسیجی محمدباقر پورغلامحسین علی آبادی در بدر جا مانداخبار نمایندگی روزنامه اطلاعات در شهر نراق مربوط به 45 سال قبل - 42اخبار نمایندگی روزنامه اطلاعات در شهر نراق مربوط به 45 سال قبل - 41مروری بر خاطره های مردم شهر نراق 26
۹۰/۱۱/۰۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook