سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/fhvhjvh.jpg

 

 

زمستان سال 1362 قرار بود شبانه دو فروند هواپیما جهت حمل مجروحین عازم شهر اهواز مرکز استان خوزستان شوند . هواپیمای اولی ساعت..:18 ودومی که من مهندس پرواز آن بودم ساعت ..:20 عازم اهواز شویم .

هواپیمای اولی به موقع به مقصد اهواز پرواز کرد لیکن به علت بدی هوا در کوههای حومه اهواز سقوط کرد و کلیه خدمه آن به شهادت رسیدند . شهرت مهندس پرواز آن هواپیما علی پور بود . بر این اساس پرواز ما آن شب کنسل گردید.

فردای آن روز وقتی اسامی شهدا را اعلام کردند اشتباها" به جای علی پور شهرت علی آقائی را داده بودند و در شیراز کلیه پرونده های اینجانب را بایگانی کرده بودند . پس از انجام ماموریت که به شیراز رفتیم دوستان گفتند که برو انبار لباس بگیر،به محض اینکه وارد انبار شدم کارکنان انبار انکار روح دیده اند و پا به فرار گذاشتند تازه آنجا بود فهمیدم بجای علی پور ،علی آقائی را شهید محسوب کرده بودند.

یاد آوری می شود نوروز علی آقایی فرزند علی اکبر اهل شهر نراق افسر مهندس پرواز نیروی هوائی جمهوری اسلامی ایران بوده که افتخار 95 ماه حضور در جبهه های حق علیه باطل را دارد . ایشان با داشتن سه نوع گواهینامه از سه نوع هواپیمای سنگین ترابری و همچنین گواهینامه مهندسی پرواز از سازمان هواپیمائی کشوری (ایکائو) از افتخارات شهرمان نراق و جامعه ایران اسلامی می باشند.

 


 

خاطره رسیده به وبلاگ سلحشوران شهر نراق 15/09/1390

 

 

۹۰/۱۲/۱۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook