سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب


 

با ورود به سال جدید و غنچه کردن شکوفه ها جمعه مورخ 4/1/1391 تعدادی از بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس شهر نراق با خانواده شهید محمدرضا رمضانی در منزلشان دیدار داشتند .

این دیدار همراه با مصاحبه و فیلمبرداری از خانواده شهید عظیم الشان بود.

پدر شهید به نام حاج غلامعلی رمضانی فرزند محمد تقی مدت یازده سال است به علت بیماری روی تخت قرار گرفته و تحت درمان می باشد . همسر مکرمه اش خانم نیره قجری در این مدت به مثابه پرستار از ایشان مواظبت می کند و التیام دهنده زخم های جسمی و روحی وی می باشد . این خانواده در عرض پنج سال داغ جدایی و فراق دو جوان دیده اند و سختی و مشکلات فراوانی را متحمل شده اند . تیر ماه 1356 یک جوانشان به نام حسن رمضانی در عنفوان جوانی به دلیل بیماری کلیوی بدرود حیات نمود .
تاریخ 2/3/1361 طی عملیات بیت المقدس در جبهه خرمشهر جوان رعنای دیگرشان به نام محمدرضا رمضانی جاودانه تاریخ شد و نزد خداوند میهمان گردید . این خانواده به علت ایمان و اعتقادی که به خداوند دارند و توجه شهیدشان ، صبر و مقاومت را پیشه خویش ساخته اند و اکنون که از حالشان سوال می شود دستانشان به نشانه شکر گزاری از باری تعالی به آسمان بلند می شود .
بیماری ها نشانه ای هستند تا بقیه مردم قدر عافیت و سلامتی خود را بدانند و تصور نکنیم نعمت سلامتی برای همه پایدار و همیشگی است .سرکار خانم نیره قجری  مادر شهید در این دیدار و مصاحبه ابراز داشت فرزندم و زندگی امان فدای راه پاک امام خمینی و خامنه ای باشد و ما برای دفاع از نظام ایستاده ایم .

برادر شهید سرهنگ بازنشسته حسین رمضانی اظهار نمود از سال 1354 الی 1356 از ناحیه نیروی هوایی ایران جهت فراگیری تخصص رادار در ایالت کالفرنیا ایالات متحده امریکا بودم . مهارت و تجربه ام در هشت سال دفاع مقدس مورد استفاده قرار داشت و در سایت راداری ایلام بارها شهید عباس بابایی را در حال فعالیت موثر مشاهده نموده ام.

 بسیجی احمد رمضانی برادر دیگر شهید اظهار نمود همسر و فرزندانم به دفعات نعمت وجود شهیدمان را در زندگی مشاهده نموده ایم .
برادران دیگر شهید به اسامی علی و مجتبی رمضانی که در این دیدار حضور نداشتند نیز از زمره مدافعان نظام جمهوری اسلامی و حافظان خون شهیدشان می باشند .

در حاشیه این دیدار سرکار خانم اقدس اصفهانی خاله شهید مصطفی طالبی در توصیف سجایا و اخلاقیات خواهر زاده اش مطالب ارزشمندی برای بسیجیان اظهار داشت .

 


http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/dsc02605.jpg

 

 

۹۱/۰۱/۲۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook