سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان دلیجان تاریخ شنبه 30/2/1391 برگزار گردید . یکی از مدعوین جلسه آزاده جانباز احمد ابوالحسنی فرزند عزت الله و همسر مکرمه اش خانم نرگس لبانی مطلق فرزند مرتضی بودند .


 
http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/fguofguo.jpg  http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/fuofguo.jpg

حاج احمد و خانم لبانی مطلق علاوه بر مساعدت به مراکز مختلف مسئولیت فعال سازی سیستم هوشمند سازی کلاس های درس مدرسه راهنمایی شبانه روزی معصومی شهر نراق را عهده دار شده اند .در این جشنواره که مسئولین و خیرین و عناصر فرهنگی شهرستان دلیجان و تعدادی از فرهنگ دوستان شهر نراق نیز با قدومشان مزین شده بود . آقای مهدی آقابیگی مجری برنامه از ابوالحسنی و همسرش دعوت می کند تا به جایگاه تشریف ببرند

 

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/cgkk.jpg

در میان تشویق های پی در پی حضار به عشق رزمندگان و آزادگان و به ویزه احمد ابوالحسنی سرود ای ایران ای مرز پر گوهر نواخته می شود و آنگاه جمعیت حاضر به ادای احترام به رزمندگان دفاع مقدس و آزادگان لحظاتی به پا می خیزند و از آزاده احمد و همسرش تجلیل به عمل می آورند .سپس ابوالحسنی طی صحبت های کوتاهی اظهار می دارد : سید آزادگان مرحوم ابوترابی از ناحیه آزادگان گفته بود :ما آزادگان مفتخریم که خاک شویم و مردم پای روی آنها بگذارند و حامی ولایت باشند .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/hgipghk.jpg

و در ادامه افزوده : دانش آموزان ما در زمان دفاع مقدس به دنبال جهاد و شهادت بودند ولیکن اکنون ارتقا’ سطح علمی و فرهنگی بالاتر از فرایض دیگر است .

خانم نرگس لبانی مطلق نیز بیان داشته به همسرم افتخار می کنم به خاطر عشق و محبتی که به زندگی و فرزندان دارد .  لازم به ذکر است که حاج احمد ابوالحسنی مسئولیت های دیگری نظیر نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافی تهران ، مسئول بسیج اتحادیه لیتوگرافی تهران ، مدیر عامل شهرک چاپ تهران ، عضو شورای سیاست گذاری صنعت صنف چاپ ، عضو مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهر نراق و .... را نیز بر عهده دارد .

در این جشنواره از بسیاری از خیرین مدرسه ساز از جمله حاج عباس معصومی و حاج ماشا’الله اصفهانی تجلیل شده است.

وبلاگ سلحشوران شهر نراق و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نراق در سال " تولید ملی ؛ حمایت از کار و سرمایه ایرانی " افتخار می داند یکی از یاران باعث سرافرازی خود و بقیه گردیده است .

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/sryasr.jpg


حاج احمد ابوالحسنی در کنار دخترش عارفه ابوالحسنی

 

۹۱/۰۳/۰۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook