سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 زمستان 1364 در مقطع عملیات والفجر هشت در لشکر 17 علی ابن ابیطالب گردان حضرت معصومه با یک بسیجی امدادگر به نام سید محمد حسین  موسوی خرم آبادی اهل خرم آباد و ساکن قم آشنا و دوستی بین ما ایجاد شد .

 

xtu

 

او قرار شد به زادگاه من شهر نراق مسافرتی داشته باشد . علاقه زیادی به ایشان پیدا کرده بودم و روزگار را با هم در جبهه سپری می کردیم . نامبرده یک دوربین عکاسی داشت و بعضا عکس می گرفت . روزی یک حلقه فیلم خریدم و با دوربین وی عکس هایم را با دوستان انداختم و مقرر شد محمد حسین زحمت چاپ آن را کشیده و در اختیار من قرار دهد . شرایط جنگ و یا پایان ماموریت بین من و او فاصله انداخت .مدت ها بعد دلتنگش شدم . به بهانه دریافت عکس هایم و احوالپرسی با آدرسی که از ایشان داشتم نامه ای به منزلشان در شهر قم نوشتم . یک هفته بعد در مقر لشکر در شهرک صدر اندیمشک نامه رسان صدایم زد و نامه را که باز کردم در کمال تعجب و ناباوری عکس سید محمدحسین موسوی که به شهادت رسیده بود را مشاهده کردم .

 

aserasr     dtyd

 

می خواستم فریاد بزنم و اطرافیان متوجه نبودند که چه حادثه ای صورت گرفته است . نشستم و چند خطی از خانواده اش را خواندم که نوشته بودند برادر بابایی گرچه ما تو را نمی شناسیم ولی اطلاع داشته باش که دوست شما به آرزویش شهادت نایل آمد و این عکس ها را به یادگار برایت می فرستیم .

sryzsdry 

   سید مرتضی بابایی فرزند سید رضا اهل شهر نراق  8/4/1390


۹۱/۰۸/۰۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook