سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

سلحشوری های نراقی ها پایانی ندارد و به هر کجا سرک می کشی بحثی و مقوله جدیدی کشف می گردد که تا کنون به جز خانواده ها فردی از آن مطلع نیست . و یا با کم ترین لطف با نگاهی غریبانه و حیرت انگیز و متاسفانه بدبینانه از کنار آن به راحتی عبور می کنیم.

 

u3153_gf.jpg
علیرضا لطفعلی


غافل از اینکه اگر چنین حوادثی برای خودمان اتفاق می افتاد انتظار داشتیم مورد توجه ویژه قرار می گرفتیم. فعالیت های انقلابی زنان و مردان ایران به رهبری و زعامت حضرت آیت الله سید روح الله خمینی(ره) همچنان با شور و شعور وصف ناپذیری ادامه داشت . بهمن 1357 تهران و همه شهرها در تلاطم بود .

 

 چهارم و پنجم بهمن فرودگاه مهرآباد توسط تانک های ارتش محاصره شده و به مدت سه روز بسته اعلام شد تا امام نتواند از فرانسه به ایران بازگردد . انقلابیون نیز در حال تدارک برای مراسم استقبال از امام خمینی به ایران بودند .

http://ahestan.files.wordpress.com/2009/02/333.jpg


در همه این غوغاها یک شهروند اهل شهر نراق به نام علیرضا لطفعلی فرزند حسین در بین انبوه جمعیت بر علیه رژیم ستم شاهی محمد رضا پهلوی حضور و فعالیت داشت .چهارم بهمن 1357 علی در تظاهرات مردمی در خیابان ابوسعید محله منیریه تهران و مقابل کلانتری 12 جانانه با شعارهای انقلاب همگام بود . مشت ها گره زده و ظلم و بیداد پهلوی را محکوم می کرد .

 

n158_sd68dfy.jpg             j9129_fyidfyi.jpg

علیرضا لطفعلی


 
نیروهای ساواک وی را در بین جمعیت شناسایی می کنند و در آستانه دستگیری بوده که گارد شاهنشاهی به مردم حمله ور و جمعیت به هر سویی متواری می شوند و شعار مرگ بر شاه را سر می دهند .

لطفعلی با موتور سیکلت با سرعت از صحنه فرار می کند که با یک دستگاه ماشین که راننده اش ارتشی بوده به شدت تصادف نموده و پس از پرتاب شدن از موتور ، نقش بر زمین می گردد . ضربات وارده به شکم ، کبد ، کیسه صفرا و ریه ایشان وارد می شود و روده بزرگ وی متلاشی می گردد .

v18_s5xdf.jpg           4977_eaysdt.jpg

لطفعلی در بیمارستان لقمان الدوله ادهم تهران 07/12/1357

 

حدود بیست ماه در بیمارستان لقمان الدوله ادهم در خیابان کمالی تهران بستری و هفت نوبت مورد عمل جراحی قرار می گیرد . به دنبال آسیب های وارده و عفونت شدید دو عدد از دنده های سمت راست بدنش را نیز از دست می دهد .

 

علیرضا لطفعلی دنبال هیچ امتیاز و یا درصد جانبازی نرفته است . کاری که در مقطع دفاع مقدس طی عملیات رمضان در پاسگاه زید انجام داد . آنجا نیز در اثر موج انفجار مجروح شد ولی تاکنون بازگو نکرده است .

 

s4843_sfr.jpg             b824_dt7itui.jpg

نامبرده کارمند بازنشسته شرکت مخابرات می باشد و همچنان آمادگی دارد برای میهن اسلامی ایران و رهبرش جانفشانی داشته باشد .

 

 

s7367_rr.jpg

با تشکر از آقای علیرضا لطفعلی فرزند حسین اهل شهر نراق 15/06/1391

|

۹۱/۱۱/۰۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook