سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

اسدالله محمدی جانباز شیمیایی 70 % در مسیر آلمان

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۳۰ ق.ظ

 باز دلم خون شد و استرس های معمول آزارم داد . زنگ زدم تا محفل رزمندگان شهر نراق در روز 19 بهمن 1391 با حضورش آراسته گردد و لب باز کند از ناگفته هایش . از سرفه های دایم و زجر آور . از خلط های گلویش که چه اعصابی از خود و اطرافیان در می آورد .

 

b5244_DSC01183.jpg
اسدالله محمدی

 
گفتم بیا و بازگو راز های نهفته در سینه ات را ای دلاور مرد بیشه شجاعت. بیا و سخن بگو با همرزمان دیروزت . بگو تا آنها باور کنند که دشمنان ایران جنگ را پایان نداده اند . بگو تا باور کنند که آسوده خاطر سر را به زیر نیافکنن به خیال اینکه اکنون فقط وقت زندگی است

 

e57_DSC01182.jpg
حجت الاسلام علی اکبر حیدری امام جمعه شهرستان شازند در کنار حاج اسدالله محمدی

بگو از زخم های آنچه درون سینه ات پنهان کرده ای . از راز این همه خس خس گلویت بگو تا ما هم بفهمیم در چه مسیری گام بر می داشتی که دشمن اینگونه ناجوانمردانه وارد صحنه گردید .

بگو وقتی همه تان در کنار زن و بچه هایتان آسوده خیال آرام گرفته اید تازه دردهای من شروع می شود . سرفه های مکرر تا جگرم را آتش می زند . هر چه تلاش می کنم زن و فرزندم اذیت نشوند ولی توان جلوگیری از خلط و سرفه را ندارم .

خدا نکند که در دل آرزو کنی کاش در جبهه شهید شده بودم و قال قضیه کنده شده بود . آنجا که برادرت شهید و جاودانه شده است .
p1684_DSC01185.jpg
حاج اسدالله در کنار آزاده جانباز مجتبی مبینی اهل مهدی آباد

نمی دانم این چه رازی است که به محض برپایی نشست رزمندگان نراق به علت وضعیت اضطراری راهی آلمان می شوی و توفیق دیدار را از ما سلب می کنی . باز جای شکرش باقی است نشست اول رزمندگان را در تاریخ 16/9/1390 با حضورت مزین نمودی تا اینگونه امامان جمعه نراق و شازند به خاطراتت از دفاع مقدس گوش فرا دهند .

 

h1971_DSC01224.jpg  v3319_DSC01173.jpg

 

مردم دانستید از چه کسی برایتان گفتم . ولی نعمت مان حاج اسدالله محمدی فرزند علی اکبر اهل روستای مهدی اباد اردهال را منظورم هست .

l5131_DSC01240.jpg

آن زمان که در عملیات کربلای 5 در شلمچه خرمشهر در دی ماه 1365 شهر نراق ده نفر از بهترین جوانانش شهید و هفده مجروح بر جای گذاشت اسدالله نیز به وسیله خصم دون ناجوانمردانه شیمیایی گردید و به 70 % عارضه مبتلا گردید .

w711_5.jpg

جمعه 20بهمن پرواز هفتگی تهران به کلن ساعت 9 صبح اسدالله دلداده عاشق همه ما را به آلمان می برد . باز مقرر است در شهر همر دستگاه استنت را در گلویش جایگذاری کنند تا تنفس کمی برایش راحتر گردد .

 

s2892_DSC01226.jpg

حاج اسداله محمدی طبق معمول برای نراقی های خونگرم سلام و دعا رساند . ما هم صادقانه برای ایشان و سایر مجروحین از خداوند شفای عاجل داریم .

l6751_DSC01234.jpg

                                                                                                                                  سایت سلحشوران شهر نراق

۹۱/۱۱/۱۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook