سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

شهیدان برکتی هستند که با رفتنشان نور امید و پویایی در جامعه پدیدار گشت . آنها شمع شدند تا آتش عشق و ایثار ، اجتماع را شعله ور سازد .اکنون پدران و مادران شهدا برکت بین امت هستند .

2168_1.jpg

علی(میرزاعلی) قجری

تعدادی از آنان با بارقه هایی از عشق و ایمان به وطن و آینده درخشان برای جوانان از دار دنیا رفتند و عده ای مانده اند تا راه صواب و رستگاری را بپیمایند . جامعه به خانواده های شهدا می بالد و به آنها افتخار می کند که فرزندانشان برای حس وطن پرستی و بالا بردن پرچم اسلام در مقابل کفر پایداری کردند و جانشان را هدیه دادند .

علی(میرزاعلی)قجری فرزند نعمت الله یکی از انسان های پاک طینت است که مورد احترام عموم مردم شهر نراق می باشد . فرزند سلحشور و دلاور ایشان به نام غلامرضا قجری یکی از فاتحین خرمشهر می باشد که جانش را تقدیم اهداف ارزشمندش نمود و ایران را سربلند کرد .

m4287_0010.jpg

میرزاعلی قجری خود از رزمندگان فاتح نبرد حق علیه باطل بود و پیروزی های رزمندگان در جبهه شلمچه خرمشهر در استان خوزستان طی عملیات کربلای پنج مرهون فداکاری آنها قرار دارد . قلب ایشان کمی با مشکل مواجه شده و در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بستری و فقط شکر گذار نعمت های خداوند می باشد .

i595_IMG_2345.jpg  q2465_IMG_2346.jpg

                                                              دکتر خانی بر بالین میرزاعلی قجری

 

 

 

محمد قجری فرزند برومند ایشان طی هشت سال دفاع مقدس از زبده ترین دلیران نبرد بود که اغلب عملیات های جنگ را تجربه کرده است .

p2782_1_44.jpg

                   محمد قجری

فرزندان دیگر این خانواده از نیروهای ارزشی و ولایتمدار جامعه می باشند .

 

یادآوری می گردد غلامرضا قجری فرزند علی متولد 1342 تاریخ 17/2/1361 طی عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهر نراق آرام گرفت .

 


۹۱/۱۲/۲۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook