سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 این دو قطعه عکس در مقطع پدافندی عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان آبان 1360در جبهه محمدیه دارخوین حدود 20 کیلومتری آبادان گرفته شده است .

l3941_1_53.jpg   j12_1_55.jpg

 مرحوم مسلم مرادی فرزند نصرالله اهل شهر نراق با بستن بند حمایل و کلاهخود قصد دارد با تفنگ کلاشینکف عکس یادگاری بگیرد . حسین نباتی فرزند مندعلی که هیچ وقت دست از شیطنت بر نمی دارد بدون اطلاع ، پشت سرش رفته و به ظاهر قصد دارد با چکش بر سر مرادی بزند تا عکس از جذابیت بیشتری برخوردار باشد .

l3941_1_53.jpg

دقایقی بعد به همین ترتیب عکاس نراقی قصد دارد عکسی دیگری از مرحوم مسلم مرادی بگیرد . این بار مسلم قصد دارد با اسلحه آر . پی . جی هفت عکس یادگاری در جبهه بگیرد . رزمنده ی شوخ طبع دیگری به نام مظاهر لطفی فرزند محمد(شهید)پشت سر مسلم رفته و کلوخی را به نشانه زدن آن بر سر مسلم هدف می گیرد .

j12_1_55.jpg

بیچاره مسلم که خود همیشه ملتی را سرکار می گذاشت چگونه گرفتار همولایتی هایش شده است .مسلم عاشق امام خمینی(ره) و از مبارزین قبل انقلاب و از اعضای بسیج بود که سه چهار نوبت در دفاع مقدس حضور پیدا کرد . وی متولد 1328 و به شغل شیشه بری فعالیت داشت و سرانجام طی یک دوره بیماری تاریخ 10/4/1381 دارفانی را وداع گفت و در وادی السلام شهر نراق در دل خاک ماوا گرفت

                                                              

۹۲/۰۲/۰۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook