سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

شلیک نصرالله حیدری به خیر گذشت

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ

 آذر سال 1361 در بسیج شهر نراق اسلحه ام یک  را در مقابل چند نفر از دوستان گرفته و شبیه به مربیان آموزش گفتم : برادران به این صورت اسلحه را در دست گرفته و در کنترل خود قرار می دهیم . ابتدا گلنگدن را می کشیم و بعد از ضامن خارج می کنیم .

sil7oii93az3v78mfza7.jpg

نصرالله حیدری

از نوک مگسک هدف را زیر نظر می گیریم . من برای نمایش لوله تفنگ را به آسمان می گیرم و با انگشت سبابه به همین نحوی که ملاحظه می کنید شلیک می کنید که در کمال ناباوری سقف سالن بسیج سوراخ شد .

 

2pvooxgn39gi3dqocqpv.jpg

صدای ناهنجار و بلند تفنگ من را مات و مبهوت کرد و تنها شانسی که آوردم و از آموزش های قبلی یادم مانده بود لوله اسلحه رو به آسمان بود . از بس مربیان یاد داده بودند اسلحه پر یا خالی را همیشه به آسمان بچکانید . خشاب پر روی اسلحه بود که من تصور کردم خالی است .

 

 

qvo66d5mxzq3pxyxptx.jpg

 

نصرالله حیدری فرزند رضا اهل شهر نراق15/02/1390

 

۹۲/۰۲/۱۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook