سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

داود مظفری نراقی در سنگر علم و جهاد

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ

معلمان گرانقدر یکی از پایه های حضور در انقلاب مردمی و دفاع مقدس بودند . بسیاری از آنان قبل از انقلاب بر علیه رژیم ستم شاهی پهلوی روشنگری نموده و از حامیان با وفای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید روح الله خمینی(ره) بودند .



اکنون نیز گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله سید علی خامنه ای می باشند.شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان در استان مرکزی معلمین نیکو خرد و نیک گفتار زیادی دارد که در عرصه های مختلف کشور اسلامی حضور فعال دارند .داود مظفری فرزند علی محمد متولد 1341 از زمره معلمین کوشا و مومن می باشد .

scan0355.jpg

در سال 1361 با بسیج نراق فعالیت را آغاز کرد . به فرمان مولا و مقتدایش سید روح الله(ره) در آبان 1361 با عده ای از سلحشوران شهر نراق راهی جبهه های حق علیه باطل گردید .

new image.jpg

معلم بازنشسته داود مظفری در کنار حجت الاسلام مهدی ایمانی امام جمعه محترم شهر نراق

داود و همراهان در پدافندی عملیات ظفرمند محرم در جبهه پاسگاه شرهانی عراق و مشرف به شهر زبیدات در مقابل پاتک های ارتش عراق مقاومت جانانه ای از خود به یادگار گذاشتند .

روحیه ایثار و مقاومت چنان بود که ایشان بر روی لباس رزم خود واژه هایی تکرار ناشدنی تاریخ را به خط زیبای خود نوشته بود .جملاتی مثل مسافر کربلا

scan0270.jpg    scan0284.jpg

مشاهده این نوشته ها در رزمندگان دیگر صحنه نبرد و مقاومت روحیه شوق و بالندگی ایجاد می نمود .
با همه پیروزی های درخشان جبهه دو نفر از همرزمانش به اسامی مندعلی نباتی فرزند حسین و علیرضا رزاقی فرزند مصطفی تاریخ 17/9/1361 در اوج غربت و مظلومیت به شهادت رسیدند .این دو شهید بزرگوار به مسن ترین و جوانترین شهیدان نراق مشهور هستند .


تلخ و شیرین زندگی و دفاع مقدس با هم عجین بوده و در اثنای حضور در خطوط مقدم خبر قبولی اش در تربیت معلم تهران را شنید .او بسیجی و معلمی بود که سر کلاس درس از ایثار و شهادت فرزندان ایران زمین برای دانش آموزان سخن گفت .

scan0282.jpg

دومین حرکت جهادی داود مظفری اعزام از طریق اداره آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در مرداد 1367 به جبهه شکل گرفت . مقطع پدافندی عملیات مرصاد در جبهه چهار زبر کرمانشاه محل استقرار و نبرد ایشان بود .

آنجا نیز رزمندگان سربلند از بوته آزمایش بیرون آمده و در مقابل کفار و منافقین برای کشور افتخار آفریدند .

3.jpg

فرزند برومند وی بسیجی دریادل آقای علی محمد مظفری همپای پدر مقید و تحت ولایتمداری امام سید علی خامنه ای پر تلاش و کوشا می باشند .

dsc02388.jpg

با تشکر از داود مظفری فرزند علی محمد اهل شهر نراق12/1/1390



۹۲/۰۲/۲۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook