سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

محسن قجری نراقی تخریب چی گردان

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ب.ظ

متولد 1343 و طی سال های 1361 و 1362 عضو بسیج شهر نراق بودم . با چندین نفر از قدیمی های این نهاد مقدس دوست و همکلاس بودم .

2011-11-06 (4).jpg

محسن قجری

در شرایط سخت جنگ که رهبر کبیر انقلاب و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله سید روح الله خمینی(ره) مرتب فراخوان به جهت حضور مردم در دفاع مقدس را اعلام می کردند بنده به خدمت مقدس سربازی اعزام شدم .

2011-11-06 (5).jpg                                                                                  ftux.jpg

از سال 1362 تا 1364 در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی خدمت کردم . در اکثر مناطق عملیاتی و جنگی غرب کشور از جمله میمک – سومار – صالح آباد – میرآباد سردشت و... حضور داشتم .

2011-11-06 (9).jpg  

بنده در گردان تخریب چی بودم و خاطرات فراوانی در این واحد در ذهن دارم . چند بار هم تا آستانه شهادت نزدیک شدم ولی خالق هستی مقدر ندانست .

55555.jpg

تاریخ 20/12/1364 تقدیر نامه ای به خاطر زحمات و ایثارگری هایم در ارتش دریافت کردم و در آن معیین شده در کلیه عملیات های ارجایی گردان فعالانه شرکت داشته ام .

img_0786.jpg

تصویر این تقدیر نامه را در اختیار وبلاگ سلحشوران شهر نراق قرار می دهم . اکنون نیز به بازماندگان شهدا و دفاع مقدس ارج می نهم و با عده ای از آنها رفاقت و دوستی ام پایدار مانده است .



img_1239.jpg

محسن قجری فرزند رحمت الله اهل شهر نراق 15/9/1390


۹۲/۰۴/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook