سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

تیراندازی سهوی و فرارم از بسیج

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۶ ب.ظ

 بهار سال 1360 ساعت ده صبح روی تخت بسیج  نشسته بودم و با  شهید غلامرضا قجری فرزند علی گپ می زدیم و غلامرضا گفت اسلحه ژ 3 را روی ضامن بگذار .

 

0010.jpg  e5929_Scan6.jpg

                        هادی ایزدی

من گفتم فشنگی داخل  اسلحه نیست و بیا نگاه کن و قندان تفنگ را روی زمین گذاشتم و شلیک کردم که تیری به سرعت برق از کنار صورتم عبور کرد و سقف آسایشگاه بسیج را سوراخ کرد .

i2471_images.jpg        f1218_scan0008.jpg

شهید حمید( امیر ) حسینی                                      هادی ایزدی

ترس تمام وجودم را فرا گرفته بود . تا چهار روز به صحرا و باغمان می رفتم و جرات بازگشت به بسیج را نداشتم تا اینکه فرمانده وقت بسیج شهر نراق پاسدار شهید امیر حسینی اهل محلات پیغام فرستاد و دوباره فعالیتم در پایگاه را ادامه دادم .

g6223_DSC00267.jpg

هادی ایزدی فرزند عباس اهل شهر نراق1390/1/18

 

۹۲/۰۴/۲۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook