سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

علیرضا کاظمی اسیر زندان غیر قانونی دمکرات

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ب.ظ

اوج جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران بود . علیرضا کاظمی فرزند سلطانعلی که در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان سکونت دارد برای دفاع مقدس دفترچه دریافت و به خدمت مقدس سربازی در ارتش اعزام گردید .

image5228.jpg
آزاده علیرضا کاظمی
او به همراه دیگر مرزداران حافظ ثبات و امنیت کردستان بود که مرداد 1362 در جاده پیرانشهر – سردشت در حومه میرآباد توسط تجزیه طلبان و پوچ گرایان حزب منحله دمکرات کردستان به اسارت گرفته می شود .
134492369693.jpg
پنج ماه در زندان غیر قانونی دمکرات محبوس و بعضا نیز از وی و بقیه اسرا بیکاری گرفته می شد . حزب دمکرات از آغاز تا کنون با حمایت های بی دریغ بیگانگان از جمله رژیم بعث عراق بر پایه خشونت و فعالیت های قهر آمیز و قتل و کشتار استوار بوده و علاوه بر نیروهای دولتی آسیب های جدی به هموطنان کرد وارد کرده است .

r5814_img_2830.jpg

ایشان نهایتا پس از پنج ماه حبس در زندان گروهک و خارج از هرگونه ضوابط تشکیلاتی و انسانی دی ماه 1362 در اثر پیروزی های رزمندگان اسلام از چنگال تهی مغزان دمکرات آزاد و مورد استقبال بی دریغ مردم خداجوی شهر نراق قرار گرفت .

q943_img_2845.jpg

حاج سلطانعلی کاظمی و مرحومه خانم عزت آعلی فرزند رضا(تاریخ فوت 2/11/1391) طی پنج ماه اسارت فرزندشان آسیب های فراوان روحی را تحمل کردند . بیشترین نگرانی خانواده ها به علت شکنجه های قرون وسطایی و غیر انسانی چته های حزب دمکرات بوده است .


سی امین سالگرد آزادی علیرضا کاظمی اولین آزاده نراق را تبریک می گوییم .

glpgiz0jd5zb5xg4sy9.jpg
وبلاگ سلحشوران شهر نراق28/05/1392

۹۲/۰۵/۲۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook