سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

خاموش شدن صدای تیربارچی عراقی و اسارت من

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹ ب.ظ

17بهمن ماه 1361 عملیات والفجر مقدماتی تیربارچی عراقی مرتب برای رزمندگان ایجاد مزاحمت می کرد تا پیشروی نکنند .


 فرمانده ما از لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) گفت کی حاضر است صدای تیربار را خاموش کند ؟ من 16 ساله بودم و پر احساس و گفتم من حاضرم . با یک رزمنده اهل قم آماده حرکت شدیم و نزدیک سنگر او موضع گرفتیم و...دیگر هیچ متوجه نشدم.

     2011-09-11 (13).jpg                                                                         2011-09-11 (10).jpg

توپ مستقیم تانگ اطرافم اصابت و دوستم شهید و من مجروح شدم . افزایش اسیران ایرانی برای عراق مهم بود . سه ماه به صورت اغما در بیمارستان زندان بغداد بستری بودم.



2011-09-11 (12).jpg
آزاده جانباز حسین اکبری در بیمارستان اردوگاه عنبر شهر الانبار
ماه چهارم کمی به هوش آمدم و متوجه شدم اسیر شده ام. بعد به بیمارستان اردوگاه الانبار منتقل و آنجا با احمد ابوالحسنی اهل شهر نراق آشنا شدم.

dsc00149.jpg

مجموعا 28 ماه در اسارت بودم که به دلیل وخامت حالم به همراه 30 اسیر از من بدتر با تعدادی اسیر عراقی در خرداد ماه 1364 معاوضه شدم.




اکنون با جانبازی 70 درصد به همراه همسر و فرزندانم در شهر نراق از توابع دلیجان و در پناه حق و ولایتمداری امام خامنه ای زندگی را سپری می کنیم .
new image.jpg

آزاده جانباز حسین اکبری فرزند اکبر اهل جاسب ساکن نراق 11/11/1389

۹۲/۰۵/۲۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook