سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب
در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان به نوه سید محمد سید حبیب مشهور هستم . متولد 1363 و عضو پایگاه بسیج مسجد النبی نارمک واقع در میدان نبوت بودم .





سال 1380 در سن 17 سالگی داوطلبانه به یگان ویژه هجرت زیر نظر سردار محمد شعبانی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان پیوستم . یگان هجرت حدود سال 1377 برای مبارزه با اشرار در مرزهای شرق کشور راه اندازی شده بود .




اولین شهدای بسیجی یگان ویژه محمد عبدی اهل تهران متولد 1355 شهادت 16/11/1377 در ارتفاعات بزمان ایرانشهر و محسن سیفی اهل تهران متولد 1359 شهادت 2/3/1378 در دشت سمسور ایرانشهر و... می باشند .


     
در یگان ویژه علاوه بر کادرهای مجرب ناجا تعدادی هم از بسیجیان جذب آن گردیدند که از جمله بنده بودم . من از سال 1380 به مدت یکسال ماموریت یافتم در استان مرزی سیستان و بلوچستان حضور داشته و انجام وظیفه نمایم .

 اکثر حضورم در منطقه ایرانشهر بود که با زاهدان 345 کیلومتر فاصله دارد .

تابستان 1380 در دشت جازموریان حد فاصل استان های سیستان و کرمان در تعقیب و گریز با اشرار مسلحی بودیم که منطقه را نا امن و دست به کشتن افراد بی دفاع می زدند .


یکی دو شب با نیروهای مخلص انتظامی و بسیجی به گشت و شناسایی پرداختیم و شب سوم داخل کمین بودیم که درگیری آغاز شد .

سرانجام در اثنای عملیات یکی از جنایتکاران شرور که مشهوریت استانی گرفته بود به نام " عید محمد بامری فرزند غلامحسین مشهور به عیدک " با همراهانش با ماشینش روی مین رفت و کشته شد . عیدک از شیعیان بزمان بود .








در این عملیات مجروح گردیدم ولی روحیه مقاومت و مبارزه را از دست ندادم . نهایتا به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر منتقل و توسط دکترها ترکش ها که به صورت سطحی بود از بدنم خارج گردید .

100683_271.jpg

بعد به تهران منتقل و در بیمارستان ایرانشهر خیابان شریعتی بستری و خیلی زود مرخص شدم .

فرمانده ام از ناجا اصرار داشت پرونده تشکیل داده و به بنیاد جانبازان معرفی شوم ولیکن علاقه به این کار نداشتم و نیتم این بود که این مختصر خدمتم را برای حفظ ارزشها و وطنم خدشه دار نکنم .

h nm.jpg

یادآوری می کنم ده سال بعد سرکرده این گروه ضد انقلاب داخلی به نام " پندوک بلوچ لاشاری مشهور به عبدالله پا کوتاه " در حوالی روستایی در بخش لاشار شهرستان نیکشهر طی عملیات مشترک اطلاعاتی و انتظامی تاریخ 2/12/1390 به هلاکت رسید . پندوک از مریدان عیدک بود .

تا سلحشوران نیروی انتظامی و بسیج و سپاه هستند مکانی برای مزدوران و اشرار نیست .





۹۲/۰۷/۲۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook