سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

یکی از گردان های خط شکن لشکر 17 علی ابن ابیطالب(ع) گردان ولی عصر(عج) به فرماندهی مهدی ناصری اهل ساوه(شهید) بود که متشکل از نیروهای بسیجی دلیجان ،نراق ، ساوه ؛ محلات و ... بودند .

rxr.jpg
رضا حسنی در سالهای دفاع مقدس

در شب عملیات والفجر 8 و آزاد سازی شهر بندری فاو عراق که تاریخ 20/11/1364 با رمز یا زهرا(س) شروع شد ساعاتی قبل از حرکت در نیزارهای کنار اروند رود آقا مهدی اینچنین گفت :
برادران ؛ امشب اگر لیاقت شهادت داشته باشیم شاید همگی شهید شویم . شاید اسیر و مجروح گردیم و شاید حتی جنازه هایمان هم پیدا نشود .


      
          


اگر کسی در گردان من هنوز دل به دنیا دارد و یا خدای ناکرده با اجبار و زور و بر خلاف میل باطنی و یا از روی ترس و یا احساس خجالت و رو دربایستی از من یا دیگران همراه این گردان شده ، بدون هیچ گونه ناراحتی می تواند در تاریکی شب از ما جدا و برگردد و در مقر لشکر 17 بماند.
url.jpg
یادتان نرود اگر شهید شدید شفاعت همدیگر را فراموش نکنید . من را هم حلال کنید .اگر زنده ماندید هرگز خودتان را با کسانی که امشب بر می گردند و یا در جنگ شرکت نکرده اند مقایسه نکنید و ادعایی نداشته باشید . به خاطر جنگیدنتان به کسی فخر نفروشید و حق ندارید در این خصوص کسی را ملامت و سرزنش کنید .

80357458-3243584.jpg

دنبال امتیاز نباشید . سپاسگزار خداوند باشید به خاطر لیاقتی که در راه خدمت به اسلام پیدا کرده اید .
تا زنده اید یاد امام خمینی و شهدا را زنده نگهدارید . به رزمندگان دفاع مقدس و جانبازان احترام بگذارید. یادتان نرود به فرزندانتان پیام شهدا را برسانید .


وبلاگ سلحشوران شهر نراق :

مهدی ناصری فرزند حسنعلی متولد 1341 در روستای جلایر از توابع شهرستان ساوه استان مرکزی تاریخ 1/10/1366 (شب یلدا) در جبهه شلمچه خرمشهر استان خوزستان به شهادت رسید . ایشان دانشجوی رشته معماری دانشگاه علم و صنعت بود . قبل از او برادرش هادی ناصری طی دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نایل و پیکر مطهرش مفقود گردید .


dsc00640.jpg

رضا حسنی فرزند حسن اهل شهرستان دلیجان
  17/6/1392



۹۲/۰۸/۰۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook