سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

سال های 1356 و 1357 در دبیرستان حاج عباس معصومی شهر نراق تحصیل می کردم . به دلیل اینکه محیط شهر کوچک بود با اکثر انقلابیون در ارتباط بودم و آنها را می شناختم .

x0y9_img_7127.jpg
سید عباس میرسلطانی

یکی دوسال آخر حکومت دیکتاتوری محمد رضا شاه در تظاهرات نراق که عموما شب ها مرسوم بود شرکت داشتم . تمامی راهپیمایی های شبانه از مقابل مسجد جامع شروع و بیشترین شعارها پشتیبانی از رهبرمان آیت الله سید روح الله خمینی سر داده می شد .

i8j1_img_7126.jpg                                                                                                                                       hbw_10_8711051233_l600.jpg

یکی از همکلاسی ها و هم سن هایم آقای حسین نباتی فرزند شهید مندعلی بود . ایشان به علت فعالیت های انقلابی و مذهبی مورد عتاب و عقاب پاسگاه ژاندارمری بود و بعضا از سوی ژاندارم ها فحش های رکیک می شنید .

http://www.iransit.com/wp-content/uploads/2013/06/emam-www.iransit.com_06.jpg

بر این اساس تصمیم گرفت گوش استوار... را بریده و کف دستش بگذارد . دو سه شب با یک قمه در مسیر استوار به کمین نشست . حتی یک شب در آشیانه نخل های عاشورایی پشت آب انبار پایین مخفی شد تا کار را عملی کند که علی الظاهر فرد مثل همیشه از مسیر پاسگاه به منزلش عبور نمی کند . با هزار بدبختی او را از این کار پشیمان کردیم و متعاقب آن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید .

3tmz_img_7128.jpg

سید عباس میرسلطانی فرزند سید احمد اهل شهر نراق02/09/1392

۹۲/۱۱/۲۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook