سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

دو برادرم علی اکبر پاسدار پیمانی و علی اصغر سرباز وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دلیجان همزمان در جبهه بودند.

total1 copy 116.jpg

در طول جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران همیشه احساس می کردم که یکی از برادرانم به شهادت خواهند رسید ؛ بر این اساس نام یکی از فرزندانم را در سال 1366 پیشاپیش " علی " گذاشتم تا نام و بوی معطر شهید در منزلمان نهان باشد .

100683_271.jpg

  سرانجام لحظه خدایی بودن و خدایی شدن فرا رسید و دو ماه مانده به آخر دفاع مقدس ؛ علی اصغر حسنی فرزند میرزاعلی تاریخ 15 خرداد 1367 در جبهه به شهادت رسید و در گلزار شهیدان دلیجان آرام گرفت .

image8620.jpg

علی اصغر تخریب چی لشکر 42 مهندسی قدر بود .مردم خداجو و مومن دلیجان همزمان که برای سالگرد مراسم 15 خرداد مراسم داشتند به تشییع پیکر مطهر شهید علی اصغر 20 ساله پرداختند . آنان قدرشناس شهیدان در طول جنگ هستند

                                                                                                  total1 copy 116.jpg

 قبل از شهادتش 10 روزی به مرخصی آمده بود . ارتش عراق به مواضع ایرانیان تک زده بود و علی اصغر نتوانست آرام بماند و پس از هفت روز دلیجان را به قصد جبهه ترک کرد و گفت شاید به کمک من نیاز داشته باشند . او احساس مسئولیت در قبال دین و مملکتش داشت .

.jpg

شهید حبیب حسنی

علی اصغر حسنی وصیت کرده بود جنازه من را کنار پاره تنم و پسر عمویم حبیب حسنی فرزند نظرعلی در گلزار شهدای دلیجان دفن کنید . حبیب حسنی متولد 1347 و بسیجی بود که تاریخ 18/10/1366 در جبهه شلمچه شهادت را در آغوش کشید .

 

با تشکر از خانواده شهید علی اصغر حسنی فرزند میرزاعلی اهل شهرستان دلیجان 10/8/1392

 

۹۳/۰۵/۱۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook