سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

زیباترین عکس جبهه و قویترین رزمنده نراقی

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ

دی ماه 1365 مقطع عملیات کربلای پنج بیش از 75 نفر از بسیجیان و پاسداران شهر نراق در جبهه جنوب در استان خوزستان حضور داشتیم .

 (13).jpg

علیرضا اسماعیلی

عملیات مهمی در پیش بود و همه در حالت آمادگی دفاعی به سر برده و روزانه آموزش می دیدیم . برای ایجاد تنوع بین رزمندگان شرط بندی شد و من گفتم سه نفرتان را می توانم همزمان بلند کنم .

 شهدای نراق.jpg

 اسماعیلی در سالهای دفاع مقدس

هیچکس باور نمی کرد . ابتدا موفق شدم سه نفر را بلند کنم . کف پا و دستانم را روی زمین اهرم کرده و دو رزمنده نراقی به اسامی موسی عابدینی فرزند علی و کاظم جعفری فرزند ابراهیم را روی پاها و شانه هایم بلند کردم . برای مرحله بعد مثل شرایط سابق سه نفر به وزن تقریبی 180 کیلوگرم را بلند کرده و دوستان ضمن تشویق من عکس یادگاری گرفتند .

1 (3).jpg

البته من عکس بلند کردن سه نفر را در نمایشگاه های عکس دفاع مقدس مشاهده کرده ام و علی الظاهر دسترسی به این عکس هنوز میسر نشده است .

 

1 (28).jpg


بنده در شهرداری شهر نراق شاغل هستم و در شرایط سخت مسئولیت های دشواری که بر عهده ام سپرده می شود را انجام وظیفه می کنم .

 

img_2229.jpg

 

علیرضا اسماعیلی فرزند عباس اهل شهر نراق 17/05/1392

 

 

۹۳/۰۶/۱۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook