سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

سه شنبه تاریخ 11/6/1393 روز صنعت چاپ می باشد . بهانه ای شد این روز را به دوستداران این صنعت علی الخصوص حاج احمد ابوالحسنی نراقی یکی از فعالین این رشته مهم تبریک و تهنیت عرض کنیم .

img_2856.jpg

آزاده جانباز حاج احمد ابوالحسنی

 

شایسته است از این فرصت استفاده کرده و هدف و استراتژی احمد ابوالحسنی رزمنده دفاع مقدس شهر نراق که در دومین بار اعزام به جبهه اش در عملیات سرنوشت ساز فتح المبین مجروح و به اسارت ارتش عراق درآمد را از روی یکی از نامه های اسارتش به اطلاع افکار عمومی برسانیم :

نامه احمد ابوالحسنی از اردوگاه موصل عراق به مادرش خانم طلعت محمودی در شهر نراق


                                                      
شماره کارت اسارت 3050           تاریخ نامه 3/11/1363

                                                                           
بسم الله الرحمن ارحیم

ای مادرعزیزم و ای صبر کننده در مقابل مشکلات زمانه و ای اسطوره مقاومت سلام علیکم و به ما صبرتم .

ait0qoirycqlbarz0e3.jpg
سلام و صد سلام بر روی ماهت . امید است که این سلام فرزند کوچک خود را که از راه دور و دراز و با ماجرای تلخ و شیرین از سرزمینی که در آن حسین ها و علی ها و ... جان دادند پذیرا باشی .

41-1.jpg

هر چند که من کوچکتر از آنم ولی ... (کوچکتر از آنم که بتوانم قلب شما را شاد کنم) . خلاصه روزگار را می گذرانیم در کنار برادران عزیز و ارجمند خود . (اسرای نراق و محلات و بلاد ایران)

3.jpg

 همینطور که ماها شاد هستیم انشاءالله که شما هم شاد باشید و من اکنون که دارم نامه می نویسم قدرت الله ایزدی(اسیر اهل شهر نراق) نیز در کنار من نشسته است و دارد برای برادرش ماشاءالله نامه می نویسد . نامه ای را که برای عباس باقری(اسیر اهل شهر نراق) داده بودید به دستش رسید و بسیار خوشحال شد .

4.jpg

 مادرجان من را از دعاهای خیرت فراموش مکن و دعا کن که من نیز به درجه فرزندان برادرانت برسم (چهار تن از پسر دایی های اسیر به اسامی نصرت الله و احمدرضا محمودی فرزندان یوسف ؛ عبدالله و کاظم محمودی فرزندان علی در جبهه های مختلف دفاع مقدس به شهادت رسیده و احمد آرزوی شهادت شبیه آنان را نموده است) هر چند که لیاقتش را ندارم ولی خیلی دوست دارم که همچون آنها چند روز زودتر از این دنیا رفته و با باری سبک تر .

 1.jpg

 چون اگر نظر به گذشتگان کنیم می بینیم که همه رفته اند از آدم تا محمد(ص) و علی(ع) و حسین(ع) و ... پس راهی است که باید رفت هر چه زودتر بهتر ؛ پس چه نیکوست که مثل حسین ها ؛ حسین وار بمیریم و همچون زینب وار صبر کنیم .

41-2.jpg

 مادر جان حالت چطور است ؟ چرا ناراحت شدی ؟ نه ناراحت نباش ؛ بگذر ؛ ببین ؛ نگاه کن ؛ گوش بده مادر ؛ مادر ؛ مادر خوبی الحمدالله .

 

2.jpg

 

خوشحالم ؛ آری شما هم همینطور ؛ خُب من چون دیدم شما خوشحالی من هم خوشحال هستم ؛ و اِلاّ من نیز ناراحت خواهم شد .

 

5.jpg

 راستی من خیال می کردم که شما ناراحت هستی ؛ الحمدالله که شاد زیارتت کردم(خوشحال و راضی شدی از من) . قدرت الله و عباس سلام می رسانند .

 

خداحافظ . قربانت احمد ابوالحسنی

img_2858.jpg

بازخوانی و تفهیم گذاری از سایت سلحشوران شهر نراق 10/06/1393

 

 

۹۳/۰۶/۱۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook