سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

همیشه دارای چهره ای بشاش و صابر باشید

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۸ ب.ظ

به حرمت اسرای کربلا در سال 61 هجری قمری و مصائبی که بر آنان توسط خصم دون روا شد یکی از نامه های اسیران شهر نراق در اردوگاه موصل عراق در سال 1365 شمسی را ورق می زنیم .

68193578214231115901851211861263511519421.jpg    2424925017525056235232100333425214211265.gif

تاریخ گذشته ولی نظاره گر هستیم که هر دو اسرا رنج و مشقات را تحمل کردند و بر دشمن فائق آمدند . اکنون نام مبارک حضرت زینب(س) بر تارک تاریخ می درخشد و نام اسرای ایران نیز در کتاب های متعدد تابناک می باشد . اسامی یزید و معاویه و صدام منفور تاریخ شده اند .


نامه اسیر قدرت الله ایزدی از اردوگاه موصل عراق به خانواده اسیر احمد ابوالحسنی و خانواده شهیدان محمودی در شهر نراق

تاریخ نامه 12/1/1365


حضور محترم خانواده ابوالحسنی و محمودی(خانواده های دو شهید) سلام علیکم جمیعا و رحمه الله و برکاته
خدمت مادر گرامیم طلعت خانم(خانم طلعت محمودی عمه چهار شهید) سلام می رسانم . امید است که سلام گرممان را از فرسنگ ها راه دور که از عمق قلب به پا می خیزد و از کوه ها و دشت ها گذر می کند تا به مقصد می رسد پذیرا باشید .

73-2.jpg


اینجانب قدرت الله ایزدی ؛ احمد ابوالحسنی و عباس باقری حالمان خوب است . گرچه سال هاست که از آغوش گرم خانواده به دور می باشیم لیکن با قلبی پر از محبت و سرشار این دو روز زندگانی را می گذرانیم و روز به روز انتظار این را می بریم که با پایان جنگ باز به آغوش گرم خانواده بازگشته و زندگی را از نوع شروع کنیم و دست فرزندهایمان را بگیریم و به تفریح کوچه و باغ و دشت ببریم .

url.jpg

اردوگاه موصل در استان نینوا عراق - سال 1365
نشسته از راست : قدرت الله ایزدی - احمد ابوالحسنی - ناشناس - عباس باقری


عقده های چند ساله فرزندان را بیرون بریزیم ؛ چقدر بچه ها بابا ؛ بابا بکنند ؛ چقدر مادرها دروغ به فرزندان گفتند که بابایت خواهد آمد ولی بابا در خاک اجنبی آن جسم مطهرش به زیر خاک آمده است(اسیران ایرانی که در اردوگاه های عراق به شهادت رسیدند)

sba4_1_(81).jpg

        قدرت الله ایزدی

خواهش ما از همگی شما این است که در مورد ما هیچ نگرانی و تشویش خاطری به خود راه ندهید و به فکر پیشبرد اهداف زندگانی خودتان باشید . اینطور نباشد که دوری ماها باعث رکود فکری و رنج و عذاب شما شود و از امور واجب تر بازتان دارد .

1eo_picture_753.jpg

آزرده خاطری را از خود بزدایید و همیشه دارای چهره ای بشاش و صابر باشید ؛ چون صبر تنها عامل موثری است در حرکت انسان ؛ به قول شاعر گرچه صبر تلخ است و لیکن عاقبت میوه ای شیرین دهد و پُر منفعت .
حوادث زندگی گرچه تلخ باشد موجب پختگی روح انسان و اجر بزرگی در نزد خداوند است و صبر بر ناراحتی خود بزرگترین عبادت است که خدا صابرین را دوست دارد .

73-1.jpg

امید آن داریم که خداوند فرجی حاصل کند و از نزدیک چهره های نورانی شما عزیزان را زیارت کنیم . در پایان سلامتی روز افزون همگی شما را از درگاه الهی خواهانیم  . التماس دعا داریم . کلیه برادران اسیر خدمت ملت ایران سلام می رسانند .

 

وبلاگ سلحشوران شهر نراق

 

 

۹۳/۰۸/۰۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook