سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

در حال تعمیر تلفن قورباغه ای مجروح شدم

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ

سال 1344 متولد شدم . زمستان 1360 زودهنگام در بسیج زادگاهم نراق عضویت یافتم . آن موقع اعضای اولیه تشکیل دهندگان این نهاد کسی شهید نشده بود .
 
اسفند 1360 با جمع با صمیمیت آنها عازم جبهه شدم . من بار اول اعزامم بود ولی آنان برای بار سوم مدرسه و درس را رها کرده و به جبهه عزیمت نمودند . تاریخ 2 فروردین 1361 طی عملیات فتح المبین چهار نفر نراقی به شهادت و سه نفر هم اسیر  و هفت نفر مجروح شدند .



تصمیم گرفتم با گروهی در اردیبهشت 1361 از بسیج نراق به جبهه اعزام شوم تا در عملیاتی که بعد بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر نام گرفت شرکت داشته باشم . در این عملیات از ناحیه سر مجروح گردیدم و مدتی سرم باندپیچی بود .
 


سال 1362 دفترچه آماده خدمت دریافت و به سربازی در ارتش جمهوری اسلامی در آمدم . به خطوط مقدم جبهه اعزام شدم و در سال 1363 در محور خسرو آباد – آبادان منطقه دروازه به طرف نهر عبود در حال تعمیر خطوط تلفن های قورباغه ای بودم که چهار خمپاره در کنارم اصابت و علاوه بر مجروحیت دچار موج گرفتگی ناشی از انفجار شدم .  آن ایام در قید و بند تشکیل پرونده در بنیاد جانبازان نبودم .

 
بیشترین آسیب زندگی خانوادگی مان فوت سه خواهرم است که دو نفرشان به اسامی ملک و مریم عابدینی در فاصله سه هفته از همدیگر در فروردین سال 1392 و در ایام سال نو اتفاق افتاد .
 
 
راوی: جانباز حسین عابدینی فرزند علیرضا اهل شهر نراق 15/01/1392

۹۳/۰۸/۲۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook