سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

متولد 1338 در شهر نراق هستم . در طول جنگ تحمیلی پشتیبان ستاد جبهه و مدافع رزمندگان اسلام بودم . به فرمان پیر و مرادمان رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله سید روح الله خمینی(ره) تصمیم گرفتم به جبهه اعزام شوم .

iedOc

سید مرتضی موسوی

مرحوم برادرم حاج سید محمود موسوی(1325 5/9/1371) کارمند بانک و خود از بسیجیان نمونه بود که در اعزام بنده و باجناقم قربانعلی احمدی فرزند علی تاثیرگذار بود .

ZW7nL

 مرحوم سید محمود موسوی

زمستان 1363 از طریق یکی از پایگاه های بسیج مستضعفین واقع در خیابان طالقانی تهران سازماندهی و عده ای به منطقه جنوب و عده ای هم به غرب کشور عزیمت نمودیم . من و آقا قربانعلی در پادگان حُر شهرستان سقز استان کردستان که متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود مستقر شدیم .

iE8Z5

کفن پوش عاشورایی سید مرتضی موسوی

به دلیل تجربه ای که داشتم در واحد پشتیبانی و در آشپزخانه مشغول به کار شدم و تا سه ماه در بدترین شرایط ناامنی به ماموریتم ادامه دادم . هواپیماهای ارتش عراق بعضا به آسمان سقز تجاوز و به بمباران می پرداختند . پدافند ضد هوایی ارتش و سپاه موفق به دفع حملات هوایی می شدند .

QAFWz

از طرفی گروهای ملحد و ضد انقلاب مثل کومله و دمکرات و منافقین نیز در راستای اهداف دشمن بعثی مشکلاتی را برای نیروهای اسلام که برای ثبات و امنیت در منطقه حضور داشتند ایجاد می کردند .

zl90I

درگیری روز و شب ادامه داشت و ضد انقلاب سعی می کرد نیروهای ایران را درگیر داشته باشند تا رزمندگان در جبهه های جنوب نتوانند متمرکز و انسجام داشته باشند .

Jd4Gm

سید مرتضی در سالهای دفاع مقدس

من خود شاهد دستگیری دو سه نفر از نیروهای گروهک تروریستی منافقین در محوطه سپاه پاسداران سقز بودم که پس از بروز خیانت دستگیر شده بودند .

ewQc2

برادر زاده ام سید بهرام(مهدی) موسوی فرزند سید محمود متولد 1349 تاریخ 24/10/1365 طی عملیات کربلای 5 در جبهه شلمچه خرمشهر استان خوزستان شهد شهادت نوشید و به آرزویش رسید .

CrOOp       Bna2P

                                                                                                     مرحوم سید محمود موسوی ، مرحوم سید حسن موسوی

 

روز تشییع پیکر مطهرسید بهرام در نظام آباد تهران پدرم سید حسن عمیقا ناراحت و گریه می کرد ولی برادرم سید محمود که پدر شهید بود بردبار و صبور بود و چون اعتقاد بیشتر به قبر و قیامت داشت این موضوع را مصیبت ندانسته و شهادت فرزند برومندش را افتخار خود و خانواده می دانست .

uifVx

بنده اکنون افتخار دارم که سال هاست بسیجی هستم و کارت فعال این نهاد مقدس را در اختیار دارم و آماده دفاع از دین و مرز کشور عزیزم ایران هستم .


m1MLB

سید مرتضی موسوی فرزند سید حسن اهل شهر نراق 13/5/1391

۹۳/۰۹/۰۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook