سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

ضامن نارنجک تفنگی را نکشیده شلیک کردم

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ

از بسیج شهر نراق به جبهه اعزام شدم . بهمن 1366 در خط پدافندی شلمچه خرمشهر استان خوزستان مستقر بودیم . فاصله سنگرهای کمین ما تا نیروهای ارتش بعث عراق خیلی نزدیک بود . بر این اساس مجبور بودیم از نارنجک انداز تفنگی استفاده کنیم .


                                                             http://8pic.ir/images/7iszcbmdastv1qyq7ps.jpg

حسن نباتی

یکی از سنگرهای دشمن بیشتر آسیب رسان بود فلذا تصمیم گرفتم آن را منهدم کنم .قندان تفنگ را به کنار پایم قرار داده و با زاویه شلیک می کردم . چندین موشک حرام کردم و به هدف نمی خورد تا اینکه نهایتا یکی از آن ها دقیقا داخل سنگر عراقی ها فرود آمد .

        

با غرور خاص و طبق معمول سریع از دوربین خرگوشی نگاه کردم تا انهدام سنگر را به تماشا بنشینم ولی چند ثانیه صبر کردم و خبری نشد . خودم هم تعجب کردم که موشک های قبلی با فاصله از سنگر منفجر می شدند پس چرا این عمل نکرد .

http://upload.tehran98.com/img1/czs1q2wq082oouscoq6.jpg

در همین اثنا از طریق دوربین دیدم یک عراقی با قد و قواره بلند و سبیل کلفت موشک نارنجک تفنگی را مثل میل باستانی دست گرفته و آمد بیرون سنگر انداخت .
کمی تامل کردم تا اینکه متوجه شدم ضامن این نارنجک که به هدف خورد را نکشیده بودم .

 بسیجی جانباز حاج حسن نباتی فرزند شهید مندعلی اهل شهر نراق – 14/6/1391

۹۴/۰۸/۲۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۴)

زنده باشی حاج حسن
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۳ احمد رضایی
درود و صد درود بر بسیجی با اخلاق و دوست داشتنی

حاج حسن نباتی
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۷ نور العلما
سلام بر استاد اخلاق اقای حسن اقای نباتی

ایشان و پدر بزرگوارشان از قمه زنهای مشهور نراق بودن

خداوند خیر دنیا و اخرت به ایشان عطا فرماید
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۲ علیمحمد. م
درود و سلام بر حسن اقا نباتی- به رسم تشکر از مجاهدت شما بیتی از صایب تبریزی تقدیم حضورتان میشود.
از حادثه لرزند به خود قصر نشینان ما خانه بدوشان غم سیلاب نداریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook