سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

یه شهید بزرگواری اهل شهر نراق است که شاخصه های زیادی برای طرح شهید کشوری دارد و لیکن آنقدر غریبه که حتی اگه از خود اهالی شهید دوست نراق هم بپرسی از شهید مشهور حزب جمهوری اسلامی که تاریخ 7 تیر 1360 در کنار دکتر بهشتی و 72 تن از مسئولین رده بالای جمهوری اسلامی به شهادت رسید مطلب بگو مجموعا دو صفحه هم نتوانند بیان کنند .

scan3.jpg

شهید علی اصغر آقا زمانی

علی اصغر آقا زمانی سال 1331 در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان در استان مرکزی در یک خانواده مومن و کشاورز متولد شد . مهر سال 1337 وارد دبستان نراق جنب بازار شمس السلطنه گردید و تا کلاس سوم ابتدایی تحصیل نمود . سال 1341 در سن 10 سالگی به همراه خانواده به تهران نقل مکان نمودند و ایشان مدارج تحصیلات را سپری کرد.

  

پدرش علی محمد آقازمانی فرزند میرزا عبدالمبین متولد 1302 تاریخ 26/1/1352 در تهران فوت نمود و به خاطر علقه ای که ایشان به زادگاهش داشت با سختی راه و مشکلات مختلف پیکرش به نراق انتقال یافت و جَنب بقعه شاه سلیمان خاکسپاری گردید .

 

نفر سوم ایستاده : مهندس شهید علی اصغر آقازمانی نراقی

عموم نراقی ها اطلاع ندارند صاحب این قبر پدر یکی از ارزشمندترین شهدای ایران اسلامی می باشد که انشاءالله با نصب تابلو در شناسایی خانواده شهید اقدام گردد .
مادر مومنه و نیکوصفت شهید حاجیه خانم ایران قاسمی فرزند منصور متولد 1310 و در تهران سکونت و به زادگاهش نراق علاقه و تردد دارد .

  

                               مقبره شهید در بهشت زهرا تهران      یادبود شهید در گلزار شهدای شهر نراق

مادر گرانقدر شهید علاقه دارد سازمان منافقین و چهره نفوذی و تروریستش محمد رضا کلاهی صمدی فرزند حسن متولد 1338 دارنده شماره شناسنامه 1251 ، دانشجوی سال اول رشته برق دانشگاه علم و صنعت ایران بابت جنایت هولناکی که در میدان سرچشمه تهران مرتکب شدند به سزای اعمالشان برسند .

  


سلحشوران شهر نراق 35 سالگرد شهادت فرزند برومند نراق علی اصغر آقازمانی و دکتر بهشتی و بیش از 72 شهید حزب جمهوری اسلامی را گرامی می دارد .


۹۵/۰۴/۰۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۰۷ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۲ مرتضی علی آقایی
از سرو سامان خود بگذشت در راه خدای
وه چه خوش بخشیده میهن را سرو سامان شهید
دست مریزاد جناب عضایی .سایت زیبای شما همیشه مزین به نام سهیدان است.اجرت با شهید محراب آقا امیرالمومنین علی علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook