سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

قبل از انقلاب در ماه های مبارک رمضان دعاهای مخصوص و ادعیه های لازم و آوای قرائت قرآن با صدای گرمش از بلندگوی مسجد جامع شهر نراق به گوش مومنین می رسید و پس از انقلاب نیز این صدای دلنشین در رمضان های بعد گوارای روزه داران می باشد .

  

مهدی عباسی

سلحشوران شهر نراق از ایشان خواست معرفی کوتاهی از خود در دفاع مقدس را مرقوم نماید که اینچنین نوشته است :

اینجانب مهدی عباسی فرزند علی(سلطانعلی) سال 1339 در شهر زیبای نراق از توابع شهرستان دلیجان در استان مرکزی متولد گردیدم .
قریب پنج ماه از جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران نگذشته بود که دفترچه آماده به خدمت را دریافت و از تاریخ 19 بهمن 1359 لغایت 19 بهمن 1361 راهی خدمت مقدس سربازی گردیدم .

پس از سپری کردن دوره آموزشی از پادگان لشکرک تهران در لشکر 92 زرهی اهواز سازماندهی و رهسپار جبهه های استان خوزستان گریدم .
اوایل فروردین 1360 در پادگان شهید دغاغله اهواز انواع دوره های آموزشی از جمله : مین ؛ تخریب ؛ نصب پُل های استراتژیکی شناور ؛ پی ام پی گردان مهندسی و ... را به همراه سایر ارتشیان قهرمان به مدت یک ماه گذراندیم .

از اردیبهشت 1360 تا پایان خدمت به مدت 21 ماه افتخار حضور در جبهه های جنوب از جمله سوسنگرد؛ بستان ؛ هویزه ؛ خرمشهر و ... را در کارنامه دارم که به مرور خاطرات تلخ و شیرین آن را برای سایت سلحشوران شهر نراق ارسال خواهم کرد .
ارزشمندترین افتخاری که به عنوان یک ایرانی و به عنوان یک جان بر کف نراقی همراه دارم کارت ایثارگری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که نشاندهنده عِرق ملی و دفاع مقدس از دین و مملکت می باشد .

شیرین ترین خاطره ام آزادسازی خرمشهر تاریخ 3 خرداد 1361 طی عملیات بیت المقدس بود که خوشحالی زائد الوصفی در رزمندگان و مردم ایجاد کرد .
تلخ ترین خاطره ام شهادت مظلومانه یکی از همسنگرانم به نام ستوان وظیفه .....هانی بود که اواخر خدمت سربازی مقابل دیدگانم با اصابت ترکش خمپاره ارتش بعث عراق پَرپَر شد . هانی اهل منطقه نارمک تهران و نامزد داشت .

از راست : مهدی عباسی در سالهای دفاع مقدس ، ناشناس

در پایان سلامتی و پیروزی تمام سلحشوران و مرزداران میهن اسلامی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری را از خداوند متعال خواهانم .

سلحشوران شهر نراق از مومن بزرگوار و قاری قرآن و کارمند شایسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر نراق جناب آقای مهدی عباسی قدردانی می نماید .


۹۵/۰۴/۲۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook