سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

خورشید خانم فاطمه قجری فرزند احمد غروب کرد

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷ ب.ظ

وقتی غم روی دلت سنگینی می‌کند، می‌خزی کنار مادر و برایش آه می‌کشی و او آهت را به جان می‌خرد و آرامت می‌کند.
وقتی شادی و مرغ دلت خنده سر می‌دهد، می‌روی پیش مادر و با آب و تاب برایش از شادی‌ات می‌گویی و او خنده‌ات را به جان می‌خرد و خوشحال‌تر از تو دهانش به خنده باز می‌شود.

http://khomar.com/wp-content/uploads/%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D8%B3%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D9%88-%D8%B4%D8%B9%D8%B1-%D8%AA%D8%B3%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D9%88%D8%AA-%D9%BE%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA.jpg

رفیق بی‌کلک، مادر را چه خوب گفته‌اند. نه در غمش غل و غش دارد و نه در خوشحالی‌اش؛ مهر می‌جوشد از اندام مادر.
یادت هست بچه که بودی دلت می‌خواست الکی هم که شده بهانه‌بگیری و قطره اشکی به چشمت بیاوری که کسی نگاهت کند؟ اگر کسی توجهی به تو نداشت، ولی مادر دوان‌دوان می‌رسید و آن قطره اشک نمایشی را از کنار چشمت می‌چید و انگشتی لای موهایت می‌انداخت ونازت را می‌خرید.



 مرحومه حاجیه خانم فاطمه قجری

صبح چهارشنبه 24 شهریور 1395 در شهر نراق به یکباره خبر تاسف انگیزی نجوا گردید که خانم فاطمه قجری فرزند احمد دارفانی را ترک نمود .
مومنه از جمله شیرزنان شهر نراق و از مدافعان سیره شهدا و پشتیبانان دفاع مقدس بود . مشارالیها از زمره زنان پیرو خط ولایت و رهبر انقلاب بود و در اکثر مراسم هایی که برای تقویت و پشتیبانی از حاکمیت نظام برقرار می شد حضور فعال داشت .

http://bayanbox.ir/view/5115020565122844647/Untitled.jpg 

حاج غلامحسین رمضانی نراقی

همسر مشارالیها حاج غلامحسین رمضانی نراقی فرزند حسن از اولین نیروهای بسیجی نراق است که در ماه های اول شروع جنگ تحمیلی برای مقابله با تهاجم ارتش بعث عراق راهی جبهه های غرب گردید و بعد در نبردهای دیگر از جمله عملیات غرورآفرین کربلای 5 در زمستان 1365 در شلمچه حضور داشت .

https://bayanbox.ir/view/4530486378786927207/0014.jpg

برادران حاج غلامحسین به اسامی عباس و غلامعلی نیز در جبهه ها جانفشانی داشتند و عباس رمضانی تاریخ 7 مرداد 1361 طی عملیات رمضان جاودانه شد .

  http://www.8pic.ir/images/70579190121373481265.jpg

حاج علی محمد قجری

برادر مرحومه قجری به نام حاج علی محمد قجری نیز از زمره سلحشوران شهر نراق و انسان خیرخواه مردم می باشد که زخم جنگ در بدن دارد و زحمات طاقت فرسایی از خود به یادگار گذاشته است .

سلحشوران شهر نراق فاجعه فوت ناگهانی خانم فاطمه قجری فرزند احمد را به خاندان عزادار تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند صبر و شکیبایی برای بازماندگان درخواست می نماید .

تسلیت ویژه هم خدمت فرزند بزرگوار متوفی و دوست خوب سلحشوران جناب آقای جواد رمضانی جزء جوانان نیکوسرشت نراق عرضه می داریم .

۹۵/۰۶/۲۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱۳)

۲۵ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۰۷ علیمحمد میرشکاری
خاندان محترم رمضانی و قجری
ضایعه اسفناک فقدان مادری دلسوز و مهربان و همسری فداکار خانم فاطمه قجری را خدمتتان تسلیت و تعزیت و برای ان مرحومه علو درجات و برای بازماندگان بویژه فرزندان و همسر داغدیده صبر جمیل و اجر جزیل از جانب حق تعالی خواستاریم.
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۰۷:۵۶ مصطفی عابدی
بانهایت تأسف وتأثر مصیبت وارده را خدمت خانواده های محترم رمضانی وقجری تسلیت عرض می نمایم.
یادش بخیر سه شنبه صبح جلوی بانک دیدمش باهاش احوال پرسی کردم حتی تو خود بانک هم اومد
باور کنید منکه باورم نمیشه
خدا رحمتش کنه
انشاءاله روحش با خانم حضرت رقیه(س) محشوربشه
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۳ جوادی سید عباس
خانواده محترم قجری و رمضانی در گذشت خانم قجری را به شما و تمامی فامیل های بخصوص برادر عزیز جاج علی محمد قجری تسلیت عرض می نمایم انشالله به برکت این ماه عزیز سر سفر آقا امیر المومین و حضرت زهرا مهمان بگردد.
انا لله و انا الیه راجعون

برادر بزرگوار و گرامی جناب آقای جواد رمضانی

با کمال تاسف و تالم درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، برای آن مرحومه طلب آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند منان مسئلت دارم...
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۱۱ احسان رادفر
خانواده محترم رمضانی و قجری در گذشت ناگهانی و تاسف انگیز آن بانوی محترمه را بشما و سایر بستگان تسلیت عرض می نمایم , برای ان مرحومه علو درجات و برای بازماندگان بویژه فرزندان و همسر داغدیده صبر جمیل و اجر جزیل از جانب حق تعالی خواستاریم.


۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۱۵ سید مرتضی بابایی
خانواده محترم قجری و رمضانی در گذشت خانم قجری را به شما و تمامی فامیل های وابسته بخصوص همسر مشارالیه حاج غلامحسین رمضانی
تسلیت عرض می نمایم
خانواده های محترم رمضانی و قجری, تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم
امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد
خانواده محترم رمضانی وقجری
با نهایت تأسف وتاثیر مصیبت وارده را خدمت شما تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ان عزیز سفرکرده طلب مغفرت وعلو درجات و برای بازماندگان صبر وشکیبایی خواستارم
روحش شاد ویادش گرامی باد
خانواده محترم قجری و رمضانی در گذشت خانم قجری رابه شماوخانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم وازخداوند متعال علو درجات وبرای بازماندگان صبروشکیبائی راخواستارم .
اناالله وانا الیه راجعون
خانواده محترم رمضانی و قجری
با نهایت تاسف مصیبت وارده را به شما عزیزان تسلیت گفته انشاله که روحش با اربابمون سید الشهدا مشهور بشه.
روحش شاد یادش گرامی

۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۳۸ محمد ابوالحسنی
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم رمضانی و قجری :
با نهایت تاسف مصیبت وارده در گذشت بانو مؤمنه خانم قجری را به آن خاندان محترم تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای کلیه خاندان رمضانی و قجری صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.
خانواده محترم رمضانی وقجری
با نهایت تأسف وتاثیر مصیبت وارده را خدمت شما تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ان عزیز سفرکرده طلب مغفرت وعلو درجات و برای بازماندگان صبر وشکیبایی خواستارم
روحش شاد ویادش گرامی باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook