سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

در رژه ارتش به جای جاوید شاه ؛ جاوید خمینی گفتم

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ب.ظ

ابتدا 4 قدم که راه میروی می گویی یک

4قدم بعدی میگویی2
4قدم بعدی میگویی3
4قدم بعدی میگویی4
بعد به ترتیب سریع میشه
به این ترتیب که
یک دو سه چهار
یک دو سه چهار
و در انتها نعره میزدیم جاوید شاه

آبان 1357 شور و شوق انقلاب به رهبری آیت الله خمینی(ره) بود و من با یکسری از رفقا قرار گذاشتیم بجای جاوید شاه همگی جاوید خمینی بگوییم ؛ آنهم جلوی جایگاه که معمولا فرمانده و افسران پادگان مستقر بودند .

سربازها قبول کردن منهم آماده و قبراق رژه رفتیم مراحل یک دو سه چهار شروع شد و رسید به جائیکه باید جاویدشاه می گفتیم .

منم خاطرجمع بودم که سربازها همگی همزمان شعار را خواهند گفت . با چنان نعره ای بانگ جاوید خمینی سردادم که همه از این شجاعت مبهوت شدند و لیکن رفقا دَم بر نیاوردند .
منم هاج و واج مونده بودم  و رژه با توقف کوتاهی مجدد به مسیر ادامه داد و من با اشاره افسرنگهبان بیرون صف هدایت شدم  .

آن افسر ابتدا برای تنبیه بعد از چند تا فحش رکیک دستور کلاغ پر داد . منطقه پادگان کوهک تهران از پشت به تپه های لویزان وصل شده ودارای سراشیب زیادی هست و این کلاغ پر معمولا باید سربالایی  انجام می گرفت . یکی دو ساعت کلاغ پر رفتم و دیگر نتواستم از درد زانو تکان بخورم .

http://bayanbox.ir/view/7556442009435374592/421924053-7766.jpg

خوشبختانه افسر مامور تنبیه از افراد مومن بود و ته دلش خوشحال از کاری که من کرده بودم ؛ ولی از سویی باید اوامر فرمانده را اجرا می کرد.چون از چشم فرمانده و افسران دور شده بودیم کمی با من صحبت کرد و گفت جلوی چشم فرمانده نباش
منم خوشحال شدم که از گرفتاری رها شدم . ولی خمینی عزیز جاوید و جاویدان ماند .

راوی آقای احمد علی اکبری فرزند حسین اهل شهر نراق

۹۵/۱۱/۱۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

با سلام

متاسفانه دیگه نمیشه زیاد بهتون گفت خسته نباشید و ازتون تقدیر کرد

حالا یا وقتتون کم شده یا هر دلیل دیگه ای

در پوشش اخبار روز شهر و سایر مطالب متنوعی که در سایت می گذاشتید ضعیف شدید

از پوشش راهپیمایی 22 بهمن تا مطالب مرتبط با دهه فجر و غیره

همه ما وقتی رسالتی بر عهده داریم باید با قدرت ادامه بدیم تا به اهداف برسیم

موفق باشید و سرافراز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook