سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

🌷مادر خوبم به تو مدیونم من🌷

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ق.ظ

ای که از شیره ی جانت تو جانم دادی

هیچ بودم تو مرا رشد و توانم دادی

🌷🌷🌷
ناتوان بودم و بی بهره زهر بود و نبود

شیره دادی و مرا تاب و توانم دادی

🌷🌷🌷
بسکه خندیدی و گفتی و گرفتی دستم

خنده و گفتن و ره رفتن و یادم دادی

🌷🌷🌷
کودکی بود وضعیفی و نزاری اما

رنج بردی و به من درس شجاعت دادی

🌷🌷🌷
جان تو مادر خوبم به تو مدیونم من

جان فدایت که به من لطف و صفایی دادی

سروده: جناب آقای عباس عظیمی فرزند امیدعلی اهل شهر نراق

۹۶/۰۱/۱۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۲۵ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۳۸ علیمحمد میرشکاری
جناب اقای عظیمی
سروده ات بسیار زیبا و دلنشین است .دستمریزاد
برای سلامتی همه مادران در قبد حیات و برای امرزش همه مادران اسیر خاک درود و صلوات میفرستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook