سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

حسن احمدی بجنوردی جانبازی گمنام در شهر نراق

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ب.ظ

به گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛ جناب آقای حسن احمدی فرزند شجاع تاریخ 15 شهریور 1343 در روستای عبدالله آباد از بخش گرمخان شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی متولد گردید .

در اوج جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران به خدمت سربازی اعزام و در لشکر 81 زرهی کرمانشاه – گردان 143 – گروهان 3 سازماندهی گردید .
آقای احمدی در منطقه عملیاتی میمک استان ایلام در دفاع مقدس تلاش های زیادی انجام داد تا اینکه طی دو نوبت در تاریخ های 21 دی 1363 و 19 اردیبهشت 1364 بر اثر اصابت ترکش های آتشبار ارتش متجاوز عراق به سختی مجروح گردید . تعدادی از دوستان وی شهید و مجروح گردیده و فشار روحی مضاعفی بر روحیه او وارد می نماید .

هر دو پا و دست و فَک ایشان آسیب جدی دید و موج انفجار نیز اعصاب و روان این سرباز عالی مرتبه را دچار مشکل نمود و دارای 45 % جانبازی است و با گذشت 30 سال عوارض مجروحیت زندگی را برایش سخت و مشکل نموده است .
مشخصا جانباز احمدی از سال 1390 الی 1395 به میزان 32 دفعه در بیمارستان بستری گردیده تا مداوای او تداوم یابد .

همسر مکرمه وی سرکار خانم زکیه السادات فضل پور اهل مشهد رضوی با داشتن یک دختر و دو پسر از این ازدواج رنج ها و ملامت های فراوانی جهت نگهداری از شوهرش را متحمل گردیده و از طرفی به دلیل مشکلات مالی و درمان های پی در پی روند زندگی آنان به سختی اداره می شود و در تنگنا به سر می برند . خانم فضل پور نیز مشکل قلبی دارد و چند نوبت عمل و یک نوبت هم سکته نموده است .

مشکلات عدیده ی جانباز احمدی در بُعد اعصاب و روان منجر به این گردید تا پزشکان محیط آرام و شرایط آب و هوای مناسب را تجویز نمایند که با مشاوره ی کارشناسان بنیاد جانبازان شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان برای ادامه زندگی آنان در نظر گرفته شد .
این خانواده از سال 1389 در نراق ساکن گردیده و اکنون در منزل استیجاری در کوچه شهید طالبی(شتران) در بدترین شرایط معیشتی و فاقد آرامش روانی زندگی را به سختی سپری و نیاز به هر نوع مساعدت می باشند .

روز سه شنبه 29 فروردین 1396 جناب سید مسعود موسوی رئیس شورای اسلامی شهر نراق به همراه جناب سید عباس حسینی نژاد عضو شورای اسلامی به حرمت انسانیّت و نوع دوستی به درب منزل این جانباز فداکار مراجعه نموده و وضعیت اسفبار زندگی این ولی نعمت کشور را مشاهده نمودند .


۹۶/۰۱/۳۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۳)

سلام تشکر وقدر دانی از کسانی که زحمت کشیدن واین جانباز را به همه معرفی کردندستارگان روی زمین را
تشکر از برادران اوضایی موسوی حسینی نژاد وراوی این جانباز گرانقدر را
با سلام
ایشان از سال 89 در نراق هستند شورای شهر حالا یادشان افتاده به ایشان سر بزنند ان هم در موقع انتخابات ای حرکت معلومه که.................
پاسخ:
حسین عزیز سلام

اجازه بده دو نفر هم که یه کار خیر می کنند پشیمون نشن .
این خانواده معزز شش سال تو نراق با مشکلات عدیده زندگی آبرومندانه را سپری کردن تا محتاج من و تو نشن و متاسفانه هیچکس سراغی ازشون نگرفت . شاید هم فردی قصد داشته یه احوالی از این جانباز بگیره ولی از زبون من و تو ترسیده چون بالاخره داریم براش .

آنچه که در ذهنمان است تصمیم گرفته ایم به چه کسی رای شورا را بدیم و صرفا با یک اقدام خداپسندانه کسی توجه نمی کینم .


با عینک خوش بینی به اطراف نگاه کنیم تا خودمان از درون آسیب نبینیم .

خیر ببینی
سلام
ایا بهتر نبود حد اقل نصف هزینه یادواره شهدا را بدهید به این خانواده شهدا از این که پولی را که برای انان هزینه کنیم را به هم قطارشان کمک شود ایا راضی نیستند حاضریم هزار تا هزینه بکنیم جلوی مردم میتینگ بدهیم ولی دست یه نفرو نگیریم والله ایشان که به قول خودتان شهید زنده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook