سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

تقی عبدالمحمدی محلاتی شهید راه تقوی و فضیلت

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۲۸ ب.ظ

بر اساس گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛ تقی عبدالمحمدی تاریخ 1 مهر 1337 در شهرستان محلات استان مرکزی متولد گردید . چهره مومنی بود و حتی قبل انقلاب و در شرایط آن مقطع نماز شب می خواند .

شهید تقی عبدالمحمدی

محوریت جوانان محلات در مسجد جامع سفلی را داشت . تقی از دوستان سردار شهید علی پورآغاسی جانشین فرماندهی سپاه محلات بود که به اتفاق در فراگیری نهج البلاغه و قرآن مسلط بود .
دعای ندبه را به صورت گل نرگس طراحی کرده و با دست نوشته داخل ساقه و گل آن دعا را نوشته بود و می خواند . به یقین در مقطعی 40 هفته بدون وقفه از محلات به جمکران قم می رفت و با خداوند به راز و نیاز می پرداخت .

تقی عبدالمحمدی در آبان 1360 با رزمنده های نراق و محلات و دلیجان در پدافندی عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان در جبهه محمدیه دارخوین حضور فعال داشت .
در جبهه محمدیه در زمان اجرای آتش تهیه بر علیه مواضع نیروهای ارتش متجاوز عراق از ناحیه سَر مجروح گردید و مدتی در بیمارستان آپادانا تهران در خیابان شهید خالد اسلامبولی تحت مداوا قرار گرفت . با عشق و علاقه ای که به مقتدایش حضرت سید روح الله(ره) رهبر کبیر انقلاب داشت به ندای هل من ناصرا ینصرنی حسین زمان لبیک گفت و مجددا راهی جبهه گردید .

در عملیات غرورآمیز و موفق محرم شرکت داشت و تاریخ 17 آبان 1361 در جبهه عین خوش موسیان استان ایلام  پس از خلق حماسه های جاویدان شهادت را در آغوش کشید و توانست نام خود را در جرگه ی لایقان لقاءالله ثبت نماید . 
محلاتی های شهید دوست پیکر این نخبه تقوی و فضیلت را بر دوش کشیدند و در گلزار شهدای محلات تا ظهور مولایش به امانت گذاشته شد .

سایت سلحشوران شهر نراق از جانباز و آزاده دفاع مقدس حاج اسدالله  احمدعلی بیگ فرزند عزیزالله از بابت مساعدت در این پست قدردانی می نماید .

۹۶/۰۲/۰۹
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook