سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

به نام خدا ؛ ضمن تشکر ؛ به درخواست سایت سلحشوران شهر نراق خلاصه ای از فعالیت های تحصیلی و فرهنگی ام را جهت مطالعه علاقمندان خودنوشت می کنم :
اینجانب سلطانعلی جعفری فرزند مرحوم شیخ محمد جعفری فروروین 1335 در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان استان مرکزی متولد شدم .


سلطانعلی جعفری

از کلاس دوم ابتدایی در ذهنم به شغل معلمی علاقمند شدم و معمولا بازی های کودکانه ام درآن دوران بیشتر معلم بازی ، نمایش، اردو و،،، بود .

بعد از اتمام تحصیلات دوره اول متوسطه نظام قدیم سال 1351 در آزمون ورودی دانشسرای مقدماتی شرکت کرده وقبول شدم که عکسی از آن زمان به یادگار دارم .

پس از فراغت از تحصیل در سال های تحصیلی 1353 – 1354 به مدت یک سال در دبستان فاضل نراقی زادگاهم درکلاس پنجم تدریس نمودم که 45 دانش آموز داشتم و همه در امتحانات نهایی آن سال قبول شدند . لیست نمرات نوبت اول آنان در آذر ماه 1353 را تقدیم می کنم :

شش نفر از این 45 دانش آموز در لباس سربازی و بسیج طی هشت سال جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران از مرزهای میهن اسلامی دفاع مقدس نموده و جانفشانی کردند و به خیل شهدا پیوستند :

ابوالفضل بیانگرد فرزند حسین – سید غلامرضا باشی فرزند سید علی – محمدرضا بخشی فرزند عباس – محمدرضا چارپاداران(پورصادقی) فرزند علی اکبر – عباس رمضانی نراقی فرزند حسن – جعفر کمره ئی(کمره ای) فرزند فتحعلی
آبان ماه 1354 به خدمت سربازی رفته و پس از پایان آموزش درکِسوت سپاهی دانش در روستاهای شهرستان رضاییه(ارومیه فعلی) استان آذربایجانغربی مشغول به خدمت شدم .

به دلیل اینکه منقضی خدمت سال 1356 بودم از اوایل جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران از تاریخ 1 تیر 1360 لغایت 1 دی 1360 به همراه سایر سربازان فراخوان شدیم و در لشکر 21 حمزه گردان 144 به مدت 6 ماه دیگر برای خدمت به سرحدات استان خوزستان به جبهه های جنوب اعزام شدیم که یک قطعه عکس یادگار آن دوران تقدیم می گردد .

پس از پایان خدمت از سال تحصیلی 1356 بعنوان کفیل و آموزگار دبستان فارابی روستای مشهد اردهال که قبر مطهر امامزاده علی ابن محمد باقر(ع) در آنجا می باشد به کار معلمی ادامه دادم . یکی از عکس های تاریخی ام با دانش آموزان این دبستان در 40 سال قبل موجود است .

 

لازم به ذکر است چون در دوران سپاهی دانش در روستا اقدام به فعالیت درزمینه تکمیل و بازسازی مدرسه روستای ایروانلو در دهستان نازلو ارومیه نمودم درآن سال به عنوان سپاهی برگزیده دوره 27 انتخاب شدم . با این تشویق سال 1357 پس از شرکت در آزمون مربوطه به عنوان سپاهی دانش ممتاز به دانشگاه اصفهان دانشکده علوم پزشکی رشته علوم آزمایشگاهی معرفی شدم .

پس از فراغت از تحصیل سال 1364 در رشته کارشناسی علوم آزمایشگاهی در آموزش و پرورش اصفهان ادامه کار دادم که بعد به مدت دو سال به آموزش و پرورش منطقه میمه اصفهان بعنوان دبیر بهداشت هنرستان های آن منطقه مشغول به کار شدم و سال 1367 پس از پایان ماموریت مجدا به شهر اصفهان بازگشتم .

در آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان ادامه فعالیت دادم تا اینکه مهر ماه سال 1382 به افتخار باز نشستگی نایل شدم .

 

پس از بازنشستگی همچنان مورد توجه قرار گرفتم و به علت علاقه به شغل شریف معلمی مدت 13 سال است که درمدارس غیر انتفاعی شهر اصفهان مشغول به کار هستم و با یاری خدا توانسته ام خدماتی را در این زمینه ارائه دهم .

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

 

سایت سلحشوران شهر نراق از معلم دلسوز و متعهد جناب آقای سلطانعلی جعفری قدردانی می نماید .

۹۶/۰۴/۳۰
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۳)

بسیار عالی :)
از جناب آقای اوضاعی ونظر لطفی که نسبت به اینجانب دارند سپاسگزارم وخسته نباشید می گویم
درود بر حاج داوود مظفری معلم عزیزم که در بین همه شاگرد اول کلاس بودن انصافا اگر امروز به جایی رسیده ایم همه را مدیون این فرشته ها هستیم.استاد عزیزم آقای حاج داوود مظفری دستانتان را می بوسم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook