سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

خدمت حضرات آقایان معماری که تشریف آورده و دالان متصرفی اینجانب را که در جنب دیوار خانه جنابان حاجی عبدالحمید و حاجی عبدالکریم است ملاحظه فرمودید . اولا بفرمائید که هرکس ناودانی به خانه همسایه داشته باشد آیا حق دارد که برف خود را هم در آن خانه بریزد یا نه ؟
و ثانیا آنچه را ملاحظه فرمودید این سقف دالان بواسطه برف و باران پشت بام حاج مشارالیها خراب شده و این خسارت به اینجانب از طرف ایشان به من وارد شده و باید از عهده بر آیند یا نه ؟
مستدعی است جواب هر دو فقره را قلمی دارید .

در خصوص آب ناودان چون سابق است کسی حق ممانعت ندارد ولیکن حق برف انداز ندارد . مگر نوشته خارج داشته باشد که از آن مِلک مالک باشد و اِلّا بدون نوشته حق ندارد .
اما .... خرابی ماندنش بیشتر خراب شده خرابی او از حیث برف ریزی و آب ناودان است آنچه بنظر این حقیر رسیده این است حکم او با شرع انور است .
اقل حاج محمد حسین معمار


سایت سلحشوران شهر نراق از بابت ارائه سند ارزشمند حدود 110 ساله توسط جناب دکتر محمودرضا رضایی نراقی فرزند حسن ابن محمود و از جناب استاد سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود به دلیل بازخوانی این سند کهن که در همدان تنظیم گردیده صمیمانه قدردانی می نماید . این سند در لابلای اسناد قدیمی تاجر نراقی حاج محمود رضایی نگهداری شده و مالک منزل یا همسایه آن از اهالی همدان یا نراقی هایی که به همدان نقل مکان نموده اند .

۹۶/۰۵/۱۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook