سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب
بر اساس گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛ نراقی ها به نخبه پروری در استان مرکزی مشهور هستند . اینبار یکی از پاسداران سبزپوش شهر نراق را معرفی می کنیم :

   
آقای مهدی نباتی تاریخ 1 خرداد 1356 در شهر نراق از توابع دلیجان متولد گردید . پنج ساله بود که پدر بزرگوارش مُندعلی نباتی تاریخ 17 آذر 1361 طی پدافندی عملیات محرم در جبهه پاسگاه شرهانی عراق پس از خلق حماسه های جاودان به افتخار شهادت نایل آمد .

دو نفر از برادرانش به اسامی حسین و حسن نباتی از زمره سلحشوران شهر نراق می باشند که طی دفاع مقدس به افتخار جانبازی نایل آمدند . حاج مهدی سال 1379 در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دلیجان عضویت یافت و از همان ابتدا با فعالیت های موثرش منشاء خیر گردید .


ایشان سال 1386 به مدت 10 ماه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهر نراق معرفی گردید و به علت شایستگی هایی که از خود نشان داد این مسئولیت مجددا از تاریخ 17 فروردین 1391 لغایت 17 فروردین 1393 به مدت دو سال ادامه یافت .

پس از آن با داشتن تجربیات موفق در سِمَت جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان دلیجان مسئولیت های محوله را به نحو شایسته سپری نمود.

نباتی نراقی در بوته آزمایش دیگری است تا راه پدر شهیدش و سیره سایر شهیدان عدالت خواه را بپیماید و برای پیشرفتی دیگر روز شنبه تاریخ 21 مرداد 1396 برابر با 19 ذی القعده 1438 به فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه آشتیان در استان مرکزی معرفی گردید .

یکی از همیّت های نیکو و قابل ستایش جناب سرهنگ نباتی ارتقاء سطح تحصیلات می باشد که علی رغم داشتن مسئولیت به درس و علم مبادرت ورزید و موفق شد کارشناسی حقوق قضایی خود را از دانشگاه آزاد شهر نراق کسب نماید و هم اکنون با داشتن همسر و دو فرزند در حال تحصیلات کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی می باشد .



سایت سلحشوران شهر نراق توفیق روزافزون برای جناب سرهنگ حاج مهدی نباتی از خداوند قادر مسئلت می نماید .

۹۶/۰۵/۲۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۷)

با سلام خدمت آقای نباتی . انتخاب شایسته شما را به عنوان فرمانده سپاه ناحیه آشتیان تبریک میگیم انشالله در تمام مراحل زندگی موفق باشید .
با سلام
مبارک باشه ان شا الله که خیره ما خوهال میشویم اگر نراقی ها ترقی کنند
ولی تا ما شنیده ایم و میگویند در استان مرکزی شهر نخبه ها فراهان بوده نه نراق
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۰۶ مهدی مرادی
سلام
انتصاب شایسته دوست عزیزم جناب سرهنگ نباتی را به فرماندهی سپاه ناحیه آشتیان تبریک میگویم.انشالله موفقیت های بیشتری نصیب این عزیز بشود
خداحافظ اقا نباتی
برادر نباتی تبریک عرض نمود
با سلام‌ایشان در حد فرماندهی سپاه استان بود نه ناحیه مقاومت فرماندهی کل سپاه باید توجه بیشتر به توان این فرزند شهید داشت باشد برادر موفق پیروز باشید
با سلام و احترام به آقای نباتی تبریک عرض می کنم. شایسته این جایگاه و بالاتر از آن است انشاالله چون پر تلاش و زحمتکش است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook