سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرنراق ؛  جشنواره ملی اقوام ایرانی در محل نمایشگاه بین المللی غرب کشور در شهر اراک از تاریخ ۲۶ آذر لغایت ۱ دی ۱۳۹۶   همه روز از ساعت ۱۴ الی ۲۱  با حضور افراد متعدد از اقصی نقاط کشور در حال برگزاری می باشد .

 

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر نراق و با حمایت همه جانبه مادی و معنوی جمعی از بانوان و شهروندان نراقی به نمایندگی از تمامی بانوان توانمند نراقی جهت عرضه محصولات،صنایع دستی و سوغات محلی نراق(جوزغند ) در این نمایشگاه شرکت بعمل آوردند.

شهرداری نراق دارای دو غرفه به شماره ۴۵ و ۴۶ در سالن پارس نمایشگاه می باشد که مجموعه محصولات محلی از جمله انواع جوزغند(گرانترین شیرینی محلی ثبت شده ایران)،عرقیجات گیاهی،انواع ترشیجات محلی،سبزیجات معطر،آجیل های بومی نراق در شب یلدا،کاچی،و....

و صنایع دستی از جمله کاره ای چوب،منبت کاری،معرق،معرق کاشی،سفال،سبد بافی و ... به علاقه مندان و بازدیدکنندگان کثیر عرضه می گردد.

لازم به ذکر  واحد گردشگری نراق با ارائه بروشورها و مجموعه اطلاعات کامل مصور از معرفی جاذبه ها و مستندسازی  آداب و رسوم مردم نراق در شب یلدا (کرسی و بساط شب چره نراقی) بابهره گیری از افراد با پوشش سنتی نراق نقش فعال و موثری در معرفی و شناساندن جاذبه های گردشگری شهر نراق و آشنایی هرچه بیشتر و بهتر بازدید کنندگان از شهر تاریخی نراق دومین شهر تاریخی ویژه گردشگری کشور ایفا میکند.

در پایان از تمامی علاقه مندان دعوت بعمل می آید جهت بازدید از نمایشگاه به خصوص حمایت از افراد نراقی حاضر در مجموعه در این محل حضور به هم رسانند.


۹۶/۰۹/۲۶
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook