سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

نسختین(اوّلین)
مخفی و پوشیده و مستور نباشد که چون تمامی ششدانگ یکدرب حصار و طویله فیمابین ورثه مرحوم کربلایی ابراهیم (توکلی) و دو نفر عموهای مشارالیه حیدرعلی توکلی و محمدعلی توکلی فرزندان مرحوم کربلایی مهدی نراقی مشاع و مشترک بود و خیال تقسیم آن را داشتند لذا در تاریخ زیر این ورقه بعد از تصدیق و تصویب و صلاح یکدیگر و چند نفر از اقاریر خودشان و خبره بصورت تقسیم نمودند .
سهم ورثه مرحوم کربلایی ابراهیم از ششدانگ مطابق ذیل السطر
کاهدان و طویله در جنب یکدیگر واقع در انتهای حصار دو درب .... از حصار سمت کوچه مشاع عام از جلو آن نصف .

سهم حیدرعلی و محمدعلی بالاشتراک از سه دانگ مطابق ذیل السطر است .
طویله خرابه جنب خانه لقب السادات یکدرب باتمام .... طویله واز ابتدا ........ انتهای درب حصار سمت کوچه خانه استاد غلام و غیره یکدرب باتمام از حصار سمت طویله خرابه .

هر یک سهم خود را متصرف شدند و قرار شد که مبلغ سیزده تومان حیدرعلی و محمدعلی به ورثه کربلایی ابراهیم بدهند و نقدا دریافت نمودند و پوشیده نیست که درب حصار فیمابین طرفین مشترک است و درب طویله که راهرو طویله ها می باشد اختصاص به ورثه نامبرده دارد و از برای حیدرعلی و محمدعلی حقی باقی نیست فقط راه عبور طویله ورثه کربلایی ابراهیم از محل قدیم باقی می باشد و صیغه مصالحه صحیحه شرعیه بینهما جاری و واقع شد . ودر ضمن صیغه شرط شرعی شد که چنانچه از حین التحریر الی هرزمان هر یک بدیگری ادعایی بنماید از درجه اعتبار ساقط ولا تسمیع ....... والغو خواهد بود .
و کان ذالک تحریر فی هجدهم شهر ذیقعده الحرام سنه ۱۳۶۲ قمری

18 ذیقعده 1362(برابر 24 آبان 1322)
اعترف بما رقم فیه احمد قطبی نراقی( مرحوم حاج احمد قطبی فرزند نصرالله(1276 - 1368)

صحیح است حیدرعلی خادم          اثر انگشت راست محمدعلی را گواهی دارم

اثر انگشت چهار نفر ورثه مرحوم کربلایی ابراهیم مسمایان منور خانم عیال غلامعلی و رقبه خانم عیال آقا حسن رزاقی و ربابه خانم و مولود خانم عیال آنمرحوم صنمبر خانم رزاقی را با احراز هویت طرفین بمراتب مسطور گواهی دارم . احمد قطبی

    http://bayanbox.ir/preview/2972226967104318754/photo-2017-12-01-16-10-20.jpg

سایت سلحشوران شهر نراق از جناب آقای محمدرضا علی آقایی فرزند نوروز از بابت ارائه تصویر سند و از جناب آقای حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از بابت بازخوانی سند فروش حصار و طویله توسط ورثه ابراهیم به عموهایش حیدرعلی و محمدعلی توکلی در 77 سال قبل سپاسگزار می باشد .

۹۶/۱۱/۰۳
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook