سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

وصیت نامه سردار شهید مظاهر لطفی نراقی فرزند محمد

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

به گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛ پنج شنبه 12 بهمن 1396 کنگره بزرگداشت سردار شهید مظاهر لطفی فرزند محمد در زادگاهش شهر نراق برگزار می شود .

مکان کنگره کتابخانه عمومی فاضلین نراقی و ساعت شروع مراسم 14:45 می باشد. سردار لطفی سال 1341 متولد و تاریخ 11 آبان 1361 طی عملیات محرم در جبهه عین خوش موسیان استان ایلام در مقام فرماندهی پس از خلق حماسه های جاودان به شهادت رسید .

شایسته ترین بهانه است که وصیتنامه این شهید بزرگوار را نمایش دهیم :

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله اشتری من المومنین انفسهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و ذلک هو الفوز العظیم
همانا خداوند جان ومال مومنین را به بهای بهشت از ایشان خریداری نموده که در راه خدا جهاد می کنند پس می کُشند و کشته می شوند ... و این خود سعادت وپیروزی عظیمی است .
الهم انت ربی ربی لا شریک لک اصبحنا و اصبح الملک لله امین یا رب العالمین.
بار الها ؛ معبودا ؛ اینک این بنده پُر گناه تو به درگاهت رو آورده و طلب بخشش می کند . پروردگارا ببخش مرا که زیاد گناه دارم .
خداوندا ؛ عفو کن مرا که آنچه را که رضای تو بود انجام ندادم و ببخش گناهانم را که از روی ریاکاری کردم و همچنین از روی هوای نفس و چه اشتباهاتی که نباید بکنم و چه کارهایی که در شان من نبود انجام دادم .
تو را قسم می دهم بعز جلالک و بدما شهدائک و در این آخرین لحظات زندگی دنیایی به آستانه کبریایی تو آمده ام و به بارگاه مقدس تو تقرب جسته ام مرا عفو کنی و ببخشی .

با سلام به تمامی پیامبران ، امامان راستین و برمهدی و نایب بر حقش و با سلام و درود به ارواح پاک تمامی شهیدان به خصوص آموزگار شهادت حسین ابن علی(ع) مردی که با خون خود به رگ های از کار افتاده اسلام نیرو و توان داد .

اینک که این وصیت نامه را می نویسم زمانی است که اسلام احتیاج شدید به خون دارد و جوانان راستین مکتب سرخ علوی ، یکی پس از دیگری ، خون خود را هدیه اسلام عزیز می کند و به ملکوت اعلا می پیوندد، آنان دریافته اند که مرگ سرخ بهتر از زندگی در زیر استثمار چپاول گران .

آنان دریافته اند که اگر روزی در تشییع جنازه دوستان خود گفته اند راهت ادامه دارد امروز است که باید اسلحه او را بردارند و راهش را ادامه دهند چون اسلام در خطر است .
کار شوخی نیست ؛ اسلامی که حسین(ع) و 72 تن از یارانش فدایش شدند ؛ اسلامی که علی بن ابیطالب(ع) فدایش شد ؛ اسلامی که این همه جوان فدایش شد امروز در خطر است ؛ پس اسلحه را برداشته و به سوی جبهه روانه می شوند و می روند و شهید می شوند .

پس کسان دیگری باید دنباله رو اینها باشند و ما که امروز تا اندازه ای مسئو لیت احساس می کنیم ؛ چون آگاهی نداریم و از اسلام چیزی نمی دانیم . اینست که مسئولیت احساس نمی کنیم و اصلا به فکر این نیستیم که اسلام مکتبی است که انسان در آن باید ساخته شود و اسلام ؛ انسان می خواهد نه اینکه هر کسی که گفت من مسلمانم و مکتب من اسلام است و کتاب من قرآن است بگوییم خوب اسلام طرفدار زیاد دارد .
باید به او بگوییم تو از اسلام چه می دانی ؟ از خود بپرسیم از اسلام چه می دانیم ؟ به غیر از اسم آن چیز دیگری یاد نداریم ؛ پس برای همین است که مسئولیت احساس نمی کنیم بگذریم ، از آنکه در خط دیگری است آنکه حسابش جداست ما که خود خط امام می دانیم باید کمی فکر کنیم زیاد هم نه یک کمی فکر کنیم ببینیم اسلام از ما چه خواسته و ما چه می کنیم و کدام کار را برای رضایت خداوند فقط انجام می دهیم .
پس باید به خود بیاندیشیم و خود را برای جواب گویی آخرت حاضر کنیم بلاخره روزی فرا می رسد که از تو و من پرسیده می شود چه کار کردید چند سال زندگی در دنیا ؟
چه جواب می گویی ؟ آنجا که دیگر مثل دنیا نیست که اگر دروغ هم گفتیم بالاخره رو می شود و اگر کسی از تو پرسید یک کلمه از قرآن ، یک چیزی بگویی و رد شوی . آنجا همه اعضای بدنت که شاهد و ناظر بر کارهایت بوده اند می گوید و خود سندی است برای روز آخرت .

امروز همه جهانخوران به فکر این هستند که اسلام را از بین ببرند ؛ پس اگر شما و من هم کمک کنیم چه فرقی داریم با آنها ؟ امروز همه نگاهشان به ما هست که چکار می کنیم پس بیاییم با خون این همه شهید بازی نکنیم .

هر برادری که شهید شد در وصیّت نامه اش اینها را گفت اما کسی که به آن عمل کند نبود فقط در تشییع جنازه او شرکت کرده و کمی گریه می کند و بس . اینها که شهید می شوند به گریه حقیر و شما احتیاج ندارند ؛ احتیاج به ادامه راه دارند ؛ ادامه دادن راه آنان هم باید انسان خودش را بسازد همینطوری نمی شود گفت راهت ادامه دارد .

باید در خط آنان افتاد یعنی خط رهبر ، ببینید رهبر چه می گوید . ولایت فقیه چه می گوید ، در همان خط حرکت کرد باید قدر این امام را بدانید ؛ باید از دل و جان پیام او را به کار ببندیم ؛ نه اینکه اطراف او را خلوت کنیم ؛ نه , همینکه گوش به پیام او ندادی و از خط شهدا خارج شدی امام تنها است .

پس برادران و خواهران امام را تنها مگذارید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید ، ولایت فقیه مترقی ترین اصل قانون است . پس اگر پشتیبان ولایت فقیه نباشید مانند این است که امام را تنها گذاشته اید و اگر ولایت فقیه حاکم نباشد اسلام رفته است و خون شهیدانمان هدر می رود .

امروز وظیفه ما است که از ولایت فقیه پشتیبانی کنیم و همه ما تا پای جان باید ایستادگی کنیم اگرچه احتیاج به خونمان باشد و خونمان قابل این باشد که برای اسلام بریزد .
باید خون خود را هدیه اسلام کنیم چون اماممان گفت همه باید فدای اسلام شویم . اسلام مکتبی است که همه ما باید فدای آن شویم واماممان باز می گوید شهادت ارثی است که از اولیاء خدا به ما ارث رسیده است ؛ چون آنها که شهید شدند به خدمت خودشان و رسالت خودشان و به اَجر خدمت خودشان رسیدند .
امید است که ما هم یا پیروز شویم یا در راه اسلام شهید بشویم . در شهادت من غمناک نباشید و در شهادت من خوشحال باشید ؛ چون امانت خود را به راه خودش داده اید . این را بدانید که جسم من فقط از پیش شما می رود و روح من همیشه در پیش شما است و همیشه به کارهای شما نظر دارم ؛ می بینم که چگونه به وصیّت های شهیدان را عمل می کنید . پس گریه و زاری ندارد ؛ فقط ادامه دهنده راه می خواهم و همیشه خدا را شکر کنید و همیشه به یاد خدا باشید .
انالله و انا الیه راجعون همه ما از خدا و به سوی او باز می گردیم پس بعضی به راه او می روند و در راه او شهید می شوند که چه بهتر و در شهادتم درب خانه را چراغانی کنید و آوای قرآن را بلند کنید و در هر شب جمعه بر سر مزارم بیایید و برای امام و رزمندگان دعا کنید و قدر خانواده های شهدا را بدانید و به خانواده ها وافرادی که به اسلام خدمت می کنند اجر دهید و یاری و کمک کنید آنان را برای خدمت به اسلام و امام عزیز .

از تمام برادران و خواهران می خواهم که همیشه در خط امام و پشت سَر و در خط او باشند و به عوامل آمریکایی گوش فرا ندهند و از شایعه پراکنی جلوگیری کنند و در کمبودها صبر واستقامت داشته باشند که جوانان خون می دهند شما هم صبر واستقامت و یاور امام و رزمندگان باشید .
به همرزمان و دوستان پیام می دهم که جبهه را خالی نکنید و هر چه جنگ طول کشید ناراحت نباشید که دشمن بیشتر خوار وذلیل می شود و جنایات او بیشتر روشن می شود و پس از فتح عراق قدس را فتح کنید تا به یاری خداوند حکومت اسلامی در سراسر جهان برقرار کنیم .
از کلیه برادران همسنگرم چه آنهایی که در سپاه هستند چه آنهایی که در سنگر بسیج هستند می خواهم که همیشه در راه خدا کار کنند و در کارهای خود خدا را فرموش نکنند و برای ادامه دادن راه شهیدان خود را آماده سازند .
در آخر از پدر و مادر عزیزم می خواهم همانطور که می دانیم من عاشقانه این راه را انتخاب کردم و آگاهانه به این راه قدم گذاشتم و شهادت آرزویم بود پس گریه ندارد و از شما می خواهم که خدا را سپاس گویید که امانت خود را به خودش دادید و خدا را فراموش مکنید .
از برادرانم می خواهم که اسلحه مرا نگذارند به زمین افتد و راه مرا ادامه دهند .
از خواهرانم می خواهم مثل کوه استوار باشند و مادرم را روحیه دهند .
در آخر از همسر عزیزم می خواهم که مرا ببخشد اگر همسر خوبی برای او نبودم و مرا حلال کند و مثل همسران دیگر شهدا زینب وار مثل کوه استوار باشند و پیام مرا که همان خون من و خون من همان پیام من است به جامعه صادر کنند .

در آخر از همه شما خداحافظی می کنم و شما را به خدا می سپارم ؛ دیدار در آخرت در بهشت.

خداحافظ ، خداحافظ پدر ومادر عزیزم ، حلالم کنید.
خواهران و برادرانم حلال کنید .
در آخر از مال دنیا چیزی ندارم فقط دو ماه روزه و یک ماه نماز اگر امکان داشت برایم بخرید.
موتورم را اگر خواستید بفروشید و خرج کنید ، برای عزایم .
2000 تومان هم در قرض الحسنه محلات دارم که به حساب امام بریزید .
اگر خرج عزایم زیاد آمد 6000 تومان هم در بانک مسکن محلات دارم که بدهکاری هایم را بدهید و اضافه آن را هم خرج عزایم کنید ، و اگر چیزی اضافه آمد به حساب امام بریزید .
فرزند حقیر شما مظاهر لطفی
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار
آبان 1361

سایت سلحشوران شهر نراق وصیتنامه شهید را تایپ و تنظیم نمود و به کنگره پاسداشت سرلشکر شهید مظاهر لطفی که تاریخ 12 بهمن 1396 برگزار خواهد شد تقدیم می کند .

۹۶/۱۱/۱۱
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۱۴ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۴۳ علیمحمد میرشکاری
سلام
عزتتان زیاد جنابان عضایی
از شما و کلیه عوامل و دست اندر کاران برپایی یادواره با شکوه سردار شهید مظاهر لطفی از بدو و حین و بعد که بنوعی موجبات اجتماع ارزشمند دیارمان و بهره برداری معنوی گردیدند واینچنین زیبا بتصویر کشیدید کمال قدردانی میشود
موفق و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook