سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

به گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛  حجت الاسلام علی محمد حیدری نراقی فرزند حسین پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال اعلام عمومی یکی از اعضای شورای انقلاب به نام آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی(شهید) که در تقسیم کار ، نهاد جهاد سازندگی را هدایت می کرد به فعالیت های سازندگی روی آورد .

سال 1358 لوله کشی و آب رسانی به روستای مهدی آباد از توابع شهرستان دلیجان استان مرکزی در پنج کیلومتری مرقد منور حضرت سلطانعلی ابن محمد باقر(ع) در مشهد اردهال و ده کیلومتری شهر نراق با مساعدت نیروهای داوطلب از نراق و خصوصا مردم وفادار و انقلابی مهدی آباد از خدمات شایسته آقای حیدری است که همچنان اهالی متدین این روستا قدردان این اقدام می باشند .
 
از عکس ارسالی حاج اسدالله محمدی و اهالی خونگرم و با صفای مهدی آباد سپاسمندیم

۹۷/۰۲/۰۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۵۶ مرتضی علی آقایی
درود بر مردم خونگرم و با صفای روستای مهدی آباد و تشکر از مجاهد خستگی ناپذیر دانشمند و فرهیخته شهرمان استادعلی محمد حیدری نراقی که وجودش در همه جا مایه خیر و برکت بوده است.یاد باد آن روزگاران یاد باد.سپاس از زحمات شما آقایان حاج محمد و حاج حسین عضایی عزیز به خاطر اطلاع رسانی خوبتان.خسته نباشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook