سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

شهره بازار

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷ ق.ظ

دل بُریدم ز همه تا که به کوی تو رسم
یوسفم با که بگویم که خریدار شدم

بگزارید گزارم به طریقی و رَوَم
از بد حادثه مَن شُهره بازار شدم

تن رنجور مرا جام شرابت کافی است
ای که یک عمر زحجران تو بیمار شدم

کاش در نور وجودت بنشینم ای شمع
من پروانه به گرد تو چو پَرگار شدم

دست من را تو به دامان خودت مُحکم کُن
ای که با غیبت تو سخت گرفتار شدم

گر دعایم بکنی نیمه شب از عمق وجود
شاید این رو سیَه خسته  ز انصار شدم


علی رضایی فرزند رضا اهل شهر نراق 18 فروردین 1395

۹۷/۰۵/۲۲
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۱۳ مرتضی علی آقایی
سلام جناب حاج محمد عضایی وحاج حسین عزیز خسته نباشید.تحقیق بسیار بسیار جالبی است که بطور حتم زحمات زیادی برای آن متحمل شده اید.کاری که من امثال من یاد ندارد که یک فرد نراقی بنیانگذار طراح مد ولباس و رئیس صنف خیاطان تهران باشد.مطمئنا هر جایی از این مرز و بوم که نراقی ها رفته اند همه منشا خیر و برکت بوده اند ولی به علت عدم اطلاع رسانی ونبودن مرجعی در مورد نراق شناسی اکثر آنها گمنام مانده اند.امید است با امکانات محدودی که در دسترس دارید روز به روز شاهد معرفی چهره های گمنام نراق در تمام زمینه ها باشیم.خدا به شما قوت بدهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook