سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

حاج حسن رمضانی نراقی فرزند حسین سال 1304 در شهر نراق تولد یافت . دامداری و کشاورزی از حرفه های اصلی او بود . وی از دوستداران انقلاب اسلامی به رهبری قائد اعظم حضرت سید روح الله خمینی رحمت الله علیه بود .


مرحوم حاج حسن رمضانی نراقی

از ابتدای مهر 1359 که ارتش عراق جنگ را بر ایران تحمیل نمود ایشان آزرده خاطر شد و برای پشتیبانی از رزمندگان به همراه نیروهای دیگر به پادگان منظریه قم ماموریت یافت تا مهمات مورد نیاز سرحدات را انتقال دهند و بعد هم برای بازسازی شهر هویزه راهی خوزستان گردید .

فرزند ارشدش غلامحسین رمضانی از اولین نیروهای بسیجی بود که به جبهه اعزام شد و بعد فرزندان دیگرش عباس و غلامعلی در دفاع مقدس جانانه حضور داشتند تا اینکه عباسش تاریخ 7 مرداد 1361 طی عملیات رمضان در پاسگاه زید عراق پس از خلق حماسه جاودان به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای زادگاهش شهر نراق خاکسپاری گردید .

همسرش اقدس خسروی فرزند شهبازعلی حق مادری شهید را ادا کرد و به همراه دخترانش چندین سال هست که در صحنه های مختلف دفاع و ایثار حضور دارند و اجازه ندادند پرچم آزادگی و حریّت فرزندشان بر زمین افتد .

حاج حسن نهایتا با عمری تلاش و زحمت طاقت فرسا تاریخ 29 شهریور 1388 در سن 84 سالگی دارفانی را وداع گفت و در قطعه خانواده های شهدا جنب گلزار شهیدان خاکسپاری گردید .
نه سال از مرگ این مومن  و انسان پاکسرشت می گذرد . هدیه به روح پاکش فاتحه و صلوات نثار می کنیم .

۹۷/۰۶/۲۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook