سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

فصل خزان

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ق.ظ

دنیا مرا به کام خودش می بَرَد فرو
مشکل بُوَد به سادگی خود را رها کنم

یک راه بَس طویل بُوَد پیش روی من
بی زاد و توشه ام که ندانم چه ها کنم

سَر در گمم که غفلت من جاهلانه بود
 تا کی چرا همیشه چنین اشتباه کنم

صد راه پُرخطر که ندانم کجا روم
رهرو کجاست تا که به او اقتدا کنم

چیزی دگر ز عمر نماندست تا که من
کمبودهای فصل خزان را قضا کنم

جان نعمت خداست که در جسم ما نهاد
این دُرِ ناب را به چه قیمت فدا کنم

باید کجا رَوَم که بیابم طبیب را
تا زخم های کهنه تن را دوا کنم

من رَخت تیره را ز تنم گر در آورم
پیراهن سفید به این تن کجا کنم

شعر از آقای علی رضایی فرزند رضا اهل شهر نراق
۹۷/۰۷/۱۴
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook