سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

هو
بتاریخ برج سنه 1316(برابر 1277 هجری شمسی)
خدمت جناب مستطاب عمده التجار والاعیان خداوندگاری اجل آقا محمد جواد تاجر نراقی( محمد جواد نراقی فرزند حاج محمد مهدی نراقی ابن استاد عبداله نراقی پدر فضل الله معاون التجار) معرف شود
تصدقت کردم . عرض می شود که مطالب بقراریست که به همراه پُست عرض شده است ؛ الحال را وجهی لازم شد مبلغ هفتاد و یکتومان و یکهزار و دو عباسی قَران سفید رواج از جناب ..... آقا محمد(احتمالا محمدحسین یا محمد علی فرزندان حاج میرزا ابوتراب) خلف مرحوم آقا میرزا ابوتراب تاجر نراقی دریافت نمودم و این نوشته که به منزله برات است به حواله کرد جناب عالی دادم که جناب عالی بعد از رویت بفاصله دو سوّم  تسلیم ایشان بفرمایید و این نوشته را قبض الواصل نموده دریافت دارید .
مطالبه کاغذ علیحده می کنید
 تحریرا فی دوم شهر جمادی الاول ۱۳۱۶
2 جمادی الاول 1316(برابر 27 شهریور 1277)

نوشته حاشیه سند :
خدمت جناب قبله مُکرم جناب آقاعموئی آقا محمد کاظم عرض می شود که مجال عریضه علیحده نشد سرکار مرحمت فرموده بیجک(فاکتور) ..... آقا نعمت الله(نعمت الله فرخزاد نراقی فرزند محمد جواد برادر فضل الله معاون التجار) رد نمایید وجه این برات به این کمترین رسیده
بتاریخ 10 شهر جمادی الاول سنه 1316
10 جمادی الاول 1316(برابر 4 مهر 1277)

سایت سلحشوران شهر نراق ؛ از استاد حاج سید مجتبی غفاری فرزند سید محمود از جهت بازخوانی سند دریافت برات از محمد فرزند میرزا ابوتراب و اطلاع به محمدجواد تاجر نراقی در 124 سال قبل قدردانی می نماید .

۹۷/۰۸/۱۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook