سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 سید حسن جوادی در یکم اسفند 1344، در شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان استان مرکزی به دنیا آمد. پدرش مرحوم حاج سید ماشاءالله  جوادی فرزند سید جواد کشاورز بود و مادرش  خانم کبری کریمی فرزند علی اکبر از زمره زنان مومنه می باشد .

سیدحسن تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. سال1364 ازدواج کرد. به عنوان نیروی بسیج و پاسدار در جبهه حضور یافت.  هفدهم فروردین 1365، با سمت خدمه تانک در شهر اهواز استان خوزستان دچار سانحه رانندگی شد و به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش شهر نراق واقع است.

  

وصیتنامه شهید سید حسن جوادی فرزند سیدماشاءالله اهل شهر نراق
بسم الله الرحمن الرحیم
 وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

نبپندارید آنان که کشته شده‌اند در راه خدا مردگانند بلکه زندگانند و در نزد خدای خود روزی می‌خورند .به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان بنام او که رحمان است و رحیم ، غفار است و غفور
به نام او که نجات دهنده مستضعفان و درهم کوبنده مستکبران است.

از راست : شهید سید حسن جوادی ، سردار شهید قاسم جعفری

با درود و سلام بر قائم آل محمد منجی عالم بشریت مهدی موعود و با درود بر نائب بر حقش خمینی بت شکن و با درود بر کلیه خانواده‌های شهداء ، اسرا ، مفقودین و مجروحین و معلولین . و با درود بر کلیه امت حزب الله وصیتنامه خود را شروع میکنم :

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و علی ولی الله شهادت می دهم.
 خدایی وجود ندارد جز خدای یکتا و شهادت می دهم محمد (ص) عبد و رسول خدا و پیامبر بزرگ اسلام است و علی (ع) و یازده فرزندش امامان برحق هستند .

من سید حسن جوادی در شرایط این وصیت نامه را می‌نویسم که چند روزی بیشتر به عملیات رزمندگان نمانده است .
عزیزان من از روی آگاهی کامل این راه پر افتخار را انتخاب نمودم و هیچ زور و زری مرا به این راه نکشانیده است . بلکه عشق به خدا و امام زمان (عج) و ندای هل من ناصر ینصرنی امام امت خمینی بت شکن و یاری از اسلام و مسلمین بود که به این راه کشیده شدم .

و افتخار می‌کنم که با جوان هایی هستم که برای حفظ اسلام هجرت کردند و هدفشان نابودی جنایت کاران شرق و غرب و حکومت های دروغین می باشد .
پیام این حقیر به امت شهید پرور ایران این است :
ای امت مسلمان غیور تا لحظه‌ای که آخرین نفس هایتان را می‌کشید و تا آن هنگام که قطره خونی که در رگ هایتان جریان دارد دست از اسلام و امام و روحانیت بر ندارید که تنها راه نجات مستضعفین ادامه خط امام که همان خط اصیل اسلام است می باشد .

عزیزان امروز تمامی کفر جمع شده‌اند تا خورشید جهان تاب اسلام را خاموش کنند امروز شرق و غرب و عروسک های کوکی آنها هم جمع شد‌ه‌اند تا انقلاب اسلامی ایران را شکست دهند تا بتوانند دوباره به غارت و چپاول مستضعفین بپردازند .
بی‌تفاوتی و کوتاهی شما خیانت است ، خواری و ذلت است ، راه صحیح فقط گوش به فرمان رهبر بودن است . این فرزند حسین هرچه می‌گوید از اسلام می‌گوید از قرآن می‌گوید .

شهید سید حسن جوادی ، شهید حجت الله ایزدی

عزیزان این حقیر را همگی حلال کنید و ببخشید به خصوص پدر و مادر عزیزم من برای شما فرزند خوبی نبودم و شما را خیلی اذیت و آزار نمودم مرا ببخشید و حلالم کنید .  می دانم که ناراحت می شوید اما این را بدانید که افتخار بزرگی نصیب شما شده است شما فرزند خود را در راه خدا داده‌اید . انشاءالله خداوند این هدیه ناقابل را از شما قبول کند .

مادر ؛ من نمی‌خواهم که در بستر بیماری بمیرم بلکه می‌خواهم چند قطره خون ناچیزم را در راه خدا بدهم هر چند با کشته شدن من منافقین و ضد انقلاب ها خوشحال می شوند اما به آنها بگویی این زندگی بی روح و حیوانی که شما دارید نه تنها من بلکه هیچ جوانی که طعم مردانگی را چشیده است با شما دست بیعت نخواهد داد .

پدر جان ؛ وقتی جنازه من به دست شما رسید در کنار دیگر شهیدان به خاک بسپارید ولی اگر نرسید یک قبر یادگاری برایم بسازید تا شبهای جمعه یک یادی هم از من بکنید .  دیگر حرفی ندارم ، خداوند یار و یاور ما و همه رزمندگان باشد .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار                              سیدحسن جوادی

۹۷/۰۹/۲۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۱)

۳۰ آذر ۹۷ ، ۰۶:۱۳ حمیدرضا شایان
روح این شهید والا مقام شاد🌷
دعای خیر خانواده های مشاهیر و شهدا بدرقه راهتان باشد.🌹دستخوش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook