سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

 

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurokhsaar4eb2/lnklvghjc.jpg

 

 

پدر بزرگم کله قاسم عبدالجبار نام داشته که در زبیده خاتون دفن است . خودم از سال 1350 به شهر نراق مهاجرت کرده ام . کوچک که بودم در روستای قورچی باشی خمین سکونت داشتیم . پدر و مادرم اجازه نمی دادند برای روشن کردن چراغی که برای رفتن به حیاط می رفتیم کبریت روشن کنیم و می گفتند که با یک چیله از چراغ روی کرسی استفاده کن .جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران که شروع شده بود برای ملاقاتشان به قورچی باشی رفتم و دیدم از 200 کیلوگرم محصول گندم 150 کیلوگرم را برای پشتیبانی از دفاع مقدس برای رزمندگان کنار گذاشته اند یعنی سه چهارم محصول سالانه اشان را .با تعجب گفتم مادرجان چندین سال پیش شما به ما می گفتی به جای استفاده از چوب کبریت از یک چیله و به اصطلاح چراغ به چراغ کنید چطور حالا تقریبا همه محصولاتتان را برای جبهه تقدیم کرده اید.

 

مادرم مرحومه معصومه محمودی فرزند علی محمد  با اینکه سواد تحصیلی نداشت لیکن فهم بالایی داشت و گفت اکنون تمام کفر در مقابل اسلام ایستادگی می کند و پنجه در پنجه انداخته است و همه موظف هستیم از جبهه ها پشتیبانی کنیم .

 

 

 
ابوالقاسم احمدی فرزند علی اهل شهر نراق 06/05/1390

 


۹۰/۱۰/۰۷
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook