سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

عـکـس، خـاطـرات ، دل نـوشـتـه هـای دفـاع مـقـدس ، انـقـلـاب و اطـلـاعـات عـمـومـی

سلـحــشـوران شـهـر نــراق

شهر نراق زادگاه علامه ملا محمد مهدی نراقی و ملا احمد نراقی (فاضلین نراقی)
بیش از 100 نفر از مشاهیر نامدار دارای جمعیت سه هزار نفره در مقطع 8 سال دفاع مقدس دارای 180 رزمنده بوده و علاوه بر آن 8 آزاده و 100 جانباز(مجروح)و 80 شهید تقدیم آرمان های میهن اسلامی نموده است.


بایـگـانی
آخـریـن مـطـالـب

حسینیان برای عاشق حیدر شهر نراق دعا کنید

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۲۶ ب.ظ

هوا تیره و تار است، زمین قله نار است، فلک صاعقه‌بار است و شده چشمه خورشید پر از دود و در آن وادی خون گم شده یک مرکب بی‌صاحب و فریاد زند زینب و بالای بلندی نگهش جانب میدان و در آن سور و در آن حال به تعجیل رود شمر ستمگر سوی گودال زده دامن خود بر کمر و در کف او خنجر و رو در روی او بر سر و بر سینه‌زنان فاطمه اطهر و جبریل امین و حسن و حیدر کرار، بیایید و بسوزید و بنالید و ببینید که با چکمه زند شمر ستمگر ز ره کینه بر آن سینه که انداخته گل از اثر بوسه پیغمبر اسلام، الا خیل ملک فوج رسل خویش به مقتل برسانید، که خنجر ز کف شمر ستمگر بستانید خدایا چه شده دم‌به‌دم از جانب گودال رسد ناله «ای وای حسین وای حسینا» به خدا خون زده فواره از آن حنجر صدپاره و قاتل به سر دست گرفته‌ست سری را که شبیه است به پیغمبر و خونش چکد از حنجر رویش به روی مادر و چشمش به سوی خواهر گردیده عیان واقعه محشر و دیدند سر نیزه همه شمس ضحی را

 

16qbpecjn6y4ok05zx.jpg       

حیدر حیدر حیدر حیدر حیدر حیدر حیدر حیدر



مردم ، این قامت ، خمیده شده . این حنجره نای بلند گفتن حیدر را ندارد . دلش فریاد حیدر است ولی زبانش قاصر از فریاد بلند است . این دستان توان بر سر زدن و یا حسین گفتن ندارد . تنها چشمان گریان بر حسین را دارد چون می داند این اشک ها را ملائک تبرک می کنند .

 

ctsyj6gmm02bct844o26.jpg

 

می خواهد بر روی پاهایش بایستد و با جمعیت مشتاق فرزند رسول الله یا حیدر و یا حسین سر دهد .ولی رمق همیشگی در زانوانش نیست . ایام محرم عزاداران حسینی شهر نراق به یاد او و سایر مریضان هستند . آقای یوسف کاظمی فرزند محمد هر سال کفن بر تن در جلوی صف عاشقان حسینی در مراسم ها حضور داشت .ظهر عاشورای 1390 و شهر نراق غرق در ماتم و عزای حسین ابن علی بود . هیئت های عزاداری و نخل گردانی از کوچه نزدیک منزلش در حال عبور است. با هر زحمتی باید دینش را به مولایش ادا کند و نام حیدر را بر زبان بیاورد . طاقت نشستن در خانه را ندارد .ویلچر حامل عاشق حسین(ع) آقای یوسف کاظمی در مقابل هیئت های عزادار ظاهر می شود . مردم او را که می بینند شور حسینی می گیرند . مثل نگین دورش حلقه می زنند و همراه با یا حسین گفتن اشک می ریزند و رشک می برند .

 

    4t02espksm8mno7nqb2.jpg

 

خداوند سلامتش بدارد امسال نیز روز عاشورا یکشنبه 5/8/1391 در جمع نراقی ها و پای نخل در هیئت مثل همیشه دور او حلقه بزنیم .

فرزندانش محمد و علی و حسین کاظمی مثل پدر دل سوخته حسین(ع)فرزند زهرایند و در زمان دفاع مقدس و جنگ کفر بر علیه اسلام حضور داشته و به ندای حسین زمان امام خمینی (ره) لبیک گفته اند .

محمد کاظمی در لباس مقدس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان محلات در عملیات های فتح المبین و رمضان شرکت داشته است .

 

a4rmh7l3h2349stu9dg1.jpg

              محمد کاظمی

 

علی کاظمی در لباس عزت آفرین بسیج در عملیات محرم شرکت و مجروح گردید و بعد هم در لباس شرفمند سربازی در کردستان خدمات قابل توجه ای انجام داد که در این عرصه نیز به دلیل شلیک های زیاد موشک آر . پی . جی . هفت بر علیه مواضع گروهک های ضد انقلاب کومله و دمکرات از ناحیه گوش دچار مشکل گردیده است .

 

jyks0reuk5l4c9pwkee.jpg

 

 

حسین کاظمی از پشتیبانان نظام و دفاع مقدس بوده است و در احسان به عزاداران سید الشهدا(ع) دخیل می باشد .

     

جمعه 26/08/1391 جمعی از بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس در منزل ایشان گرد آمده و دور بسترش حلقه زده و یکی از دوستان در فضیلت گریه بر حسین(ع) مطالبی بیان داشت .

 

t1l9cu4ikgdu01qb78n.jpg        ydw2jooiza3uroylz4b2.jpg

 

 

حاجیه خانم صغری....... که دو سه سالی است صبورانه از همسرش پرستاری می کند از حضور همولایتی ها در عیادت از آقای کاظمی دلسوخته اباعبدالله(ع) تشکر نمود . او می داند که اجرش در بهشت برین محفوظ خواهد ماند .

 

enkusy4cyajix06rvoie.jpg

 

 

از بسیجی گرامی صالح صالحی فرزند حسین که زحمات ملاقات پدر بزرگ دلبندش را فراهم نمود صمیمانه تشکر می کنیم .

 

kg6nw4h8ndgpu8nua9pu.jpg

                                                                                                                           سایت سلحشوران شهر نراق

۹۱/۰۸/۲۸
سلحشوران شهر نراق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

هدایت به بالای

folder98 facebook